V zavihku „Kupci“ se nahajajo vse informacije kupcih in registriranih uporabnikih vaše spletne trgovine. Kupce lahko tudi dodajate, jim spremenite podatke o naslovih ali preverite njihovo zgodovino nakupov.

Urejaj kupce

V meniju „Urejaj kupce so prikazani podatki o kupcih in registriranih uporabnikih. Prikaz je mrežni in obsega osnovne podatke. Obseg prikaza podatkov je odvisen tudi od modularnih dodatkov.

 

  1. Filtri za sortiranje kupcev
  2. Možnost izvoza kupcev v CSV datoteki
  3. Masovne akcije na kupcih: Izbriši, Prijavi na novice, Odjavi od novic, Spremeni skupino kupcev

 

Podatki o kupcu

Podatki o kupcu so razvrščeni v par zavihkov. 

  1. Zavihki s podatki
  2. Možnost izbrisa kupca ali kreiranja naročila na kupcu
  3. Prikaz zadnjih naročil in statistik o kupcu (na zavihku Customer View)

 

Preko zavihkov na levi strani lahko dostopamo do zgodovine nakupov, in kupcu spremenimo naslove za plačevanje, dostavo in splošne podatke o kupcu.

 

Informacije računa 

V meniju „Informacije računa“ lahko spremenimo vse podatke o kupcu, kupcu določimo njegovo skupino ali kupcu pošljemo novo geslo za dostop.

 

  1. Podatki o kupcu. Tukaj se kupcu lahko spremeni tudi skupino kupcev.
  2. Možnost ročnega vpisa novega gesla za dostop ali avtomatično pošiljanje novega gesla po mailu.

 

Skupine kupcev

Vsi obiskovalci in kupci v trgovini spadajo v neko skupino. V meniju „Kupci“ -> „Skupine kupcev“ lahko vidite, v katere skupine kupcev lahko razvrščate vaše kupce.

Glavni dve skupini kupcev sta „neprijavljeni“ in pa „običajni kupci“. Zanje ponavadi veljajo enake cene in plačilni pogoji. Ko kupec opravi svoj prvi nakup, je s tem uvrščen v skupino „običajni kupci“ (privzeta nastavitev).

Imate pa lahko kupce razvrščene tudi v več skupin in cene izdelkov, akcijske ugodnosti itn vežete samo na izbrane skupine kupcev. Tako se npr. v praksi pogosto rešujejo pogodbeni ceniki (B2B).

Če bi želeli npr. Marku in Petru omogočiti nakup vseh izdelkov z 10 % popustom, bi lahko zanju pripravili skupino kupcev „Kupci z 10 % popustom“ in Marka in Petra prestavili vanjo. Nato pa bi s pravilom, omejenim samo na skupino kupcev „Kupci z 10 % popustom“ določili, da so vsi izdelki iz te kategorije na voljo z 10 % popustom (glej sekcijo „Promoviranje -> Pravila kataloških cen“).

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".