Pošiljanje pošte iz spletne trgovine vam oz. kupcem brez SMTP vtičnika lahko deluje relativno zanesljivo, a ker vedno več internetnih ponudnikov in ponudnikov gostovanja uporavlja naprednejše in obsežnejše mehanizme za preverjanje e-pošte in označevanje te kot "neželene", postajajo SMTP vtičniki sestavni del zanesljive dostave pošte iz spletne trgovine kupcem in vam (skrbnikom).
Če vi ali vaši kupci ne prejemate obvestil o naročilih na svoje elektronske naslove, je težava najverjetneje povezana z nastavitvami SMTP vtičnika za pošiljanje pošte v vaši spletni trgovini.
Vzroki za težave so lahko naslednji:
- poštni predal, ki je definiran v SMTP vtičniku, ne deluje več
- poštni predal, ki je definiran v SMTP vtičniku, ima nove nastavitve (geslo, strežnik, vrata, SSL zaščita)
- poštni predal, ki je definiran v SMTP vtičniku, je blokiran v omrežju
Če za pošto uporabljate office 365, mora biti za izhodni email spletne trgovine povsod definirat isti mail, kot je nastavljen v SMTP vtičniku.
Če imate težave s prejemanjem pošte iz spletne trgovine težave ali pa SMTP vtičnika v vaši trgovini še nimate, nas za (pravilno) namestitev vašega SMTP vtičnika v spletni trgovini kontaktirajte na info@spletnik.si.
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".