Če ste izdelku v nastavitvah izdelka določili akcijsko ceno in se ta na izdelku ne prikazuje, potem za začetek preverite, ali je v nastavitvah izdelka akcijska cena časovno omejena. Če je akcijska cena dosegla časovno omejitev, na izdelku ne bo več vidna.
Če pa časovne omejitve ni, ali pa se ta še ni dosegla, pa so za napačen prikaz cene najverjetneje kriva neosvežena kazala ali neosvežen predpomnilnik.
- Pojdite v "Sistem -> Upravljanje kazal" in osvežite vsa kazala s podatki. Če se po osvežitvi kazal akcijska cena še vedno ne pokaže, pa osvežite še predpomnilnik.
- Pojdite v "Sistem -> Upravljanje predpomnilnika" in osvežite vse predpomnilnike. Pritisnite tudi "Flush store cache".
Vaš izdelek bi moral biti sedaj viden z akcijsko ceno.
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".