Izdelek se ne prikazuje v spletni trgovini

Prikaz izdelka v spletni trgovini je odvisen od 

  • nastavitev na samem izdelku (status, količina, status zaloge)
  • osveženosti kazal s podatki (index)
  • statusa predpomnilnika

Ker ima večina spletnih trgovin nastavljeno, da se izdelki brez zaloge ne prikazujejo, najprej preverite, ali podatki na izdelku ustrezajo zahtevam za prikaz v trgovini ali v iskalniku trgovine.

Na izdelku preverite:

  • ali je izdelek vklopljen (Status = Vključeno)
  • ali ima izdelek nastavljeno pravilno vrednot za atribut Vidnost (Katalog / iskanje)
  • ali ima izdelek zadostno zalogo (Zavihek "Zaloga" -> "Količina" mora biti večja od 0, "Status zaloge" mora biti "Na zalogi")
  • ali je izdelek dodan v vaš "Webstore" (velja samo za trgovine z več "webstore" pogledi)

Če so nastavitve na samem izdelku pravilne (izdelek je vključen, viden in ima zadostno zalogo), potem se na spletni strani ne prikazuje zaradi neosveženih kazal s podatki ali predpomnilnika. V tem primeru za začetek osvežite kazala s podatki.

  • Pojdite v "Sistem -> Upravljanje kazal" in osvežite vsa kazala s podatki. Če se po osvežitvi kazal izdelek še vedno ne pokaže v trgovini, pa osvežite še predpomnilnik.
  • Pojdite v "Sistem -> Upravljanje predpomnilnika" in osvežite vse predpomnilnike. Pritisnite tudi "Flush store cache".

Vaš izdelek bi moral biti sedaj viden v trgovini.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".