Kako izdelku dodam PDF ali povezavo do PDF datoteke?

Izdelku lahko preko urejevalnika vsebin (dolg ali kratek opis) dodate tudi povezavo do PDF datoteke. Postopek je najlažji, če si v urejevalniku besedil najprej pripravite naziv/ime povezave na vašo PDF datoteko. V spodnjem primeru je to "Več informacij >>". To besedo bomo nato povezali s PDF datoteko, ki jo bomo v naslednjem koraku prenesli na medijski strežnik in določili kot cilj povezave.

  • "Več informacij >>" označite z miško. Na enak način lahko označite tudi cele stavke, samo eno besedo ali sliko, ki bodo povezava na PDF
  • Nato kliknete na ikono za povezavo: 
  • Odpre se okno za nastavitev povezave, kot je prikazano na spodnji sliki

  • Link URL: sem vpišemo bodisi zunanji URL naslov do PDF datoteke (če je ta objavljena na npr. strani dobavitelja) ali interni url naslov (npr. /o-nas) ali pa preko ikone za izbiro datoteke povezavo naredimo do PDF datoteke na strežniku.
  • Če kliknemo na ikono za izbiro datoteke na strežniku, lahko takoj izberemo datoteko izmed tistih, ki so že na strežniku, ali pa novo datoteko naložimo na strežnik iz našega računalnika. Predlagamo vam, da PDF datoteke shranjujete v ločeno mapo na strežniku.

  1. Kategorije z datotekami
  2. Gumb za iskanje in prenos datotek iz računalnika na strežnik
  3. Izbrana datoteka (ima drugačno barve obrobe)
  4. Z gumbom „Insert file“ potrdimo izbor označene datoteke
  • S klikom na „Insert file“ se bo v spodnjem oknu izpisal URL naslov do izbrane datoteke (prikaz spodaj). Dokončni vnos strani v urejevalnik čisto na koncu potrdimo z gumbom „Insert“.

"Več informacij >>" bo sedaj deloval kot povezava na izbrano PDF tatoteko. Vse skupaj na koncu še shranite in vašemu izdelku ste dodali povezavo do PDF datoteke.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".