Če ste v administraciji določili pravilo za znižanje cen izdelkov v katalogu, so lahko za neprikaz krive naslednje opcije:
- pravilo nima nastavljenega ustreznega časovnega termina (od - do)
- pravilo niste pognali (save and apply)
- pravilo nima ustrezno nastavljenih kriterijev (conditions)
- drugo pravilop blokira izvedbo novega pravila (sort order + stop further rule processing)
V vsakem primeru je potrebno po aplikaciji pravila za prikaz novih cen osvežiti kazala in počistiti predpomnilnik.
- Pojdite v "Sistem -> Upravljanje kazal" in osvežite vsa kazala s podatki. Če se po osvežitvi kazal akcijska cena še vedno ne pokaže, pa osvežite še predpomnilnik.
- Pojdite v "Sistem -> Upravljanje predpomnilnika" in osvežite vse predpomnilnike. Pritisnite tudi "Flush store cache".
Če tudi po tem na izdelkih niso prikazane (pričakovane) akcijske cene, pa preverite nastavitve v pravilu oz. pravilih.
Najpogostejše težave pri nastavljanju pravil so:
- uporaba pogoja "is" namesto "is one of" v pravilih z večimi pogoji
- pravila imajo narobe nastavljeno "Stop furher rule processing" in bodisi preprečijo izvajanje drugih pravil ali pa jih seštevajo
- pravila nimajo nastavljenga pravilnega vrstnega reda izvajanja (sort order) in se vaše pravilo izvede ali prehitro ali pa prepozno v čakalni vrsti, kar je v kombinaciji z "Stop further rule processing" lahko ključnega pomena za pravilen prikaz
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".