Navodila za urejanje spletne trgovine - Magento 1.x

Zakaj na izdelku ni vidna vpisana akcijska cena?

Če ste izdelku v nastavitvah izdelka določili akcijsko ceno in se ta na izdelku ne prikazuje, potem za začetek preverite, ali je v nastavitvah izdelka akcijska cena časovno omejena. Če je akcijska cena dosegla časovno omejitev, na izdelku ne bo več vidna. Če pa časovne omejitve ni, ali pa se ta še ni dosegla, pa so za napačen prikaz cene najverjetneje kriva neosvežena kazala ali neosvežen predpomnilnik. - Pojdite v "Sistem -> Upravljanje kazal" in osvežite vsa kazala s podatki. Če se po...

Kako se ustvari koda za popust na določeno kategorijo izdelkov?

V meniju administracije kliknite „Promocije -> Pravila cen nakupovalne košarice“ in nato izberite „Dodaj novo pravilo“. V prvem zavihku določimo osnovne informacije o pravilu: - ime: vpišemo ime pravila - opis: vnesemo opombo oz. opis pravila - status pravila: vklopimo/izklopimo - skupine strank: določimo za katere skupine pravilo velja. Za izbiro več skupin držimo tipko CTRL - cupon code: vpišite kodo kupona, ki jo kupec vpiše v košarici spletne trgovine da dobi popust (z velik...

Zakaj se pravilo za znižanje cen ne upošteva?

Če ste v administraciji določili pravilo za znižanje cen izdelkov v katalogu, so lahko za neprikaz krive naslednje opcije: - pravilo nima nastavljenega ustreznega časovnega termina (od - do) - pravilo niste pognali (save and apply) - pravilo nima ustrezno nastavljenih kriterijev (conditions) - drugo pravilop blokira izvedbo novega pravila (sort order + stop further rule processing) V vsakem primeru je potrebno po aplikaciji pravila za prikaz novih cen osvežiti kazala in počistiti ...

Zakaj ne morem dodajati slik na izdelek ali v vsebino?

Težava je vezana na vaš brskalnik, v katerem boste morali za dodajanje slik omogočiti Flash vtičnik. V vrstici, v kateri se vam prikazuje www naslov strani (navodilo je za brskalnik Chrome), boste kliknili levo od izpisanega www naslova na "not secure" oz. ikono ključavnice. Odprl se vam bo en pop-up, v katerem boste nato aktivirali flash Če te možnosti v prikazanem oknu ne bo, kliknite na opcijo "Site settings" in flash vtičnik omogočite v naslednjem oknu. ​ Potem samo osvežite stran...

Zakaj v brskalniku piše, da moja trgovina "Ni varna"

Sodobni brskalniki prikazujejo tudi informacijo o tem, ali je določena stran objavljena in dostopna na SSL varni povezavi (http -> https) ali ne. SSL varnostni certifikat poskrbi za šifriran prenos podatkov med brskalnikom uporabnika in strežnikom, na katerem je spletna stran postavljena. SSL vartnostni certifikat je za samo delovanje strani neobvezen, a je zaradi vse pogostejše prakse brskalnikov in iskalnikov, da v prikaz rezultatov in podatkov o spletni strani vključujejo tudi informaci...

Zakaj je kupec dobil popust na izdelek? Kako vem katero pravilo mu ga je določilo?

Pri ustvarjanju pravil v administraciji imate možnost vsakemu izdelku določiti oznako (Label). Če te ne določite, v povzetku naročila ne bo razvidno, katero kodo za popust je kupec uporabil oz. katero pravilo je povzročilo apliciranje popusta. Da boste točno vedeli, s katerim pravfilom ali kodo za popust je kupec prejel popust, vašim pravilom za popuste v košarici določite "Label" oznake. Ne najdete odgovora na svoje vprašanje? V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošč...

Preko spletne trgovine dobimo veliko neželene pošte (spam)

Žal se vedno pogosteje dogaja, da razni "boti" - robotki preko obrazcev na spletnih straneh in trgovinah pošiljajo spam sporočila. Če ste na svoj kontaktni naslov začeli prejemati večje količine spam sporočil, vam predlagamo, da za spletno trgovino zakupite CAPTCHA vtičnik za prepis varnostne kode, saj so vsi drugi načini blokiranja tovrstnih spam sporočil zaradi različnih "pošiljateljev" in "zadev" le delno uspešni. Za nakup in namestitev CAPTCHA vtičnika na vašo spletno stran nas kontaktira...

Kako izdelku dodam PDF ali povezavo do PDF datoteke?

Izdelku lahko preko urejevalnika vsebin (dolg ali kratek opis) dodate tudi povezavo do PDF datoteke. Postopek je najlažji, če si v urejevalniku besedil najprej pripravite naziv/ime povezave na vašo PDF datoteko. V spodnjem primeru je to "Več informacij >>". To besedo bomo nato povezali s PDF datoteko, ki jo bomo v naslednjem koraku prenesli na medijski strežnik in določili kot cilj povezave. - "Več informacij >>" označite z miško. Na enak način lahko označite tudi cele stavke,...

Na email ne prejemam obvestil o novih naročilih

Pošiljanje pošte iz spletne trgovine vam oz. kupcem brez SMTP vtičnika lahko deluje relativno zanesljivo, a ker vedno več internetnih ponudnikov in ponudnikov gostovanja uporavlja naprednejše in obsežnejše mehanizme za preverjanje e-pošte in označevanje te kot "neželene", postajajo SMTP vtičniki sestavni del zanesljive dostave pošte iz spletne trgovine kupcem in vam (skrbnikom). Če vi ali vaši kupci ne prejemate obvestil o naročilih na svoje elektronske naslove, je težava najverjetneje povezana...

Izdelek se ne prikazuje v spletni trgovini

Prikaz izdelka v spletni trgovini je odvisen od - nastavitev na samem izdelku (status, količina, status zaloge) - osveženosti kazal s podatki (index) - statusa predpomnilnika Ker ima večina spletnih trgovin nastavljeno, da se izdelki brez zaloge ne prikazujejo, najprej preverite, ali podatki na izdelku ustrezajo zahtevam za prikaz v trgovini ali v iskalniku trgovine. Na izdelku preverite: - ali je izdelek vklopljen (Status = Vključeno) - ali ima izdelek nastavljeno pravilno...

1. Prijava v urejevalnik

Za dostop do urejevalnika potrebujete: - dostop do svetovnega spleta, - spletni brskalnik Mozilla, Chrome, Opera ali Internet Explorer 10 ali novejši - ter uporabniško ime (e-naslov) in geslo. Spletnik nadzorna plošča Za dostop do urejevalnika vaše spletne trgovine se najprej prijavite v Spletnik nadzorno ploščo (https://spletnik.platformax.com/). Dostopne podatke za prijavo ste ob objavi spletne trgovine prejeli na vaš elektronski naslov. Vstop v urejevaln...

2. Uredniški pogled

Po vstopu v urejevalnik se odpre uredniški pogled trgovine, prva stran pa je t.i. „nadzorna plošča“, na kateri so prikazane aktualne informacije in poročila o prodaji. Do različnih vsebin in možnosti upravljanja vsebin se dostopa preko menijev v navigacijski vrstici (1). Prikaz gumbov v navigacijski vrstici je odvisen od različnih modulov, ki so nameščeni na trgovino, vsem trgovinam pa so skupni naslednji gumbi: - prodaja (pregled nad prodajo, pošiljkami, dobropisi itn..) - k...

3. Prodaja

Prvi zavihek navigacije je „Prodaja“ - tu se nahajajo informacije o novih naročilih, računih, pošiljkah, dobropisih itd. Naročila V meniju se nahaja pregled novih naročil. V tem pogledu lahko med naročili iščemo s pomočjo raznih filtrov, naročila urejamo ali jim spremenimo status. Filtri za iskanje po naročilih (1): številka naročila, trgovina (jezik), datum, ime in priimek dostave ali plačila, znesek, status naročila. - Filtri za iskanje po naročilih (1): številka naročila,...

4. Katalog

V zavihku „Katalog“ se nahajajo vse informacije o izdelkih in izdelkih. Preko zavihka „Katalog“ urednik dostopa tudi do informacij o iskanju, ocen izdelkov, značk ipd. Seznam produktov V tem pogledu se izvaja pregled in urejanje podatkov o izdelkih. Količina podatkov v prikazani mreži je odvisna od modularnih dodatkov, v osnovi pa so na njej prikazani: - ime izdelka (kot je prikazan kupcu v trgovini) - sku šifra (unikatna šifra vsakega izdelka) - cena (prikazana z ali...

5. Kupci

V zavihku „Kupci“ se nahajajo vse informacije kupcih in registriranih uporabnikih vaše spletne trgovine. Kupce lahko tudi dodajate, jim spremenite podatke o naslovih ali preverite njihovo zgodovino nakupov. Urejaj kupce V meniju „Urejaj kupce so prikazani podatki o kupcih in registriranih uporabnikih. Prikaz je mrežni in obsega osnovne podatke. Obseg prikaza podatkov je odvisen tudi od modularnih dodatkov. - Filtri za sortiranje kupcev - Možnost izvoza kupcev v CSV datoteki ...

6. Promoviranje

V zavihku „Promoviranje“ se izdelujejo pravila za akcijske cene in ugodnosti, ki veljajo bodisi za posamezne kupce (kuponi in kode) ali pa za celotne skupine kupcev. Pravila kataloških cen se nanašajo na cene izdelkov, ki so prikazane v katalogu izdelkov. S pravili kataloških cen se določajo t.i. „akcijske“ cene, ki jih nekateri trgovci zaradi širše sprejemljive semantike radi poimenujejo tudi „spletna cena“ ali npr. „vaša spletna cena“. S pravilom kataloških cen lahko spremenimo ceno samo ene...

7. CMS

V zavihku „CMS“ se ureja vsebino vseh statičnih strani (npr. „O nas“) in vseh vsebinskih blokov (npr. „footer“ ali „levi stolpec“), ki se nahajajo na spletni strani. V tem delu bomo pobližje spoznali urejevalnik (WYSIWYG) ki je enak tudi pri urejanju opisov izdelkov ter pri urejanju opisa kategorij in osvojili osnove dodajanja besedil, slik, tabel in povezav. CMS – Strani V zavihku CMS -> Strani se nahaja seznam vseh statičnih strani, preko tega zavihka pa strani tudi dodajamo in u...

8. Sistem

Zavihka „Sistem“ prav pogosto ne boste obiskali, se pa v njem nahajata dva menija, ki ju boste morda vseeno želeli kdaj uporabiti, saj posredno vplivata na hitrost objave sprememb na izdelkih ali v tekstih. Gre za zavihka „Upravljanje kazal“ in „Upravljanje predpomnilnika“. Velika verjetnost je, da vidite v vaši administraciji bistveno manj gumbov, kot je prikazanih na sliki, saj so ti pogojeni z modularnimi dodatki in administrativnimi pravicami skrbnikov sistema. Upravljanje kazal K...