V meniju administracije kliknite „Promocije -> Pravila cen nakupovalne košarice“ in nato izberite „Dodaj novo pravilo“.
V prvem zavihku določimo osnovne informacije o pravilu:
- ime: vpišemo ime pravila
- opis: vnesemo opombo oz. opis pravila
- status pravila: vklopimo/izklopimo
- skupine strank: določimo za katere skupine pravilo velja. Za izbiro več skupin držimo tipko CTRL
- cupon code: vpišite kodo kupona, ki jo kupec vpiše v košarici spletne trgovine da dobi popust (z velikimi tiskanimi črkami)
- uses per coupon: vpišite, kolikorat se lahko ta koda uporabi
- uses per customer: vpišite, kolikokrat lahko to kodo uporabi isti kupec (velja samo za prijavljene kupce)
- od datuma: določimo začetni datum veljavnosti pravila
- do datuma: določimo na kateri datum naj se pravilo deaktivira
- vrstni red: v primeru da se pravila med sabo izločajo, določimo katero pravilo naj se izvede prvo, katero drugi itn...
V drugem zavihku „Pogoji (ang. conditions)“ določimo kriterije, ob katerih se bo pravilo sprožilo. Kriterije lahko določimo s pomočjo atributov, kategorij ali kombinacijo različnih pogojev.
Primer 1: popust bo veljal samo za eno kategorijo (prikazane so z ID kategorije)
(zavihek Pogoji)
Če so VSI od teh pogojev PRAVILNI:
Kategorija JE 183
#############
Primer 2: popust bo veljal samo za nekaj izbranih kategorij (prikazane so z ID kategorije)
(zavihek Pogoji)
Če so VSI od teh pogojev PRAVILNI:
Kategorija JE ENA OD 183,151,231
##############
Primer 3: popust bo veljal za vse kategorije, razen za eno (prikazane so z ID kategorije)
#############
Če so VSI od teh pogojev PRAVILNI:
Kategorija NI 132
##############
V zavihku „Akcije“ pa določimo, kaj se s pravilom zgodi. Pravilo se aplicira na tisto ceno, ki se prenese v košarico (akcijska ali redna cena).
- Apply: izberemo ali popust v obliki odstotka, popust v obliki fiksnega zneska (po izdelku) ali popust v obliki fiksnega zneska.
- Discount ammount: odstotek popusta ali fiksni popust v € (glede na prejšnje okno)
- Maximu Qty Discount is applied to: za koliko izdelkov velja ta popust, če je popust vezan na posamezne izdelke
- Discount step by: če je npr. popust na vsak tretji isti izdelek, se tu vpiše 3
- Free shipping: ali se na podlagi tega pravila vklopi tudi brezplačna dostava
- Stop further processing: ali se ustavi obdelava drugih pravil
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".