E-pošta

Ne morem poslati emaila

Izberite, kje nastane težava pri pošiljanju sporočila: - Prejel sem povratnico o nedostavljenem sporočilu (https://podpora.spletnik.si/922130-Prejel-sem-povratnico-o-nedostavljenem-sporo%C4%8Dilu) - Moj poštni odjemalec (Outlook, Thunderbird, Apple Mail itd.) mi javi, da sporočila ni mogoče poslati (https://podpora.spletnik.si/372121-Po%C5%A1tni-odjemalec-mi-javi-da-sporo%C4%8Dila-ni-mogo%C4%8De-poslati) - Prejemnik pravi, da sporočila ni prejel (https://podpora.spletnik.si/754430-Preje...

Ne morem se prijaviti v spletno pošto (napačno uporabniško ime ali geslo)

Če se z vašim uporabniškim imenom (e-poštni naslov) in geslom ne morete prijaviti v spletni vmesnik webmail na naslovu https://webmail.spletnik.si, potem vam svetujemo, da si za ta poštni predal spremenite geslo in poskusite znova. Geslo za vaš poštni predal lahko spremenite v vaši Spletnik nadzorni plošči (https://spletnik.platformax.com/) v sekciji “Domene in gostovanja”. Ne najdete odgovora na svoje vprašanje? V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek ...

Spletna stran "webmail" se ne odpre

Če se vam spletna stran webmail vmesnika za elektronsko pošto na naslovu https://webmail.spletnik.si (https://webmail.spletnik.si/) ne odpre, je lahko vaš lokalni IP blokiran. Do blokade IP poštnega strežnika lahko pride zaradi: - prevelikega števila poskusov prijav z napačnimi uporabniškimi podatki, - pošiljanja neželene pošte (pogosto nevede zaradi okužbe računalnika) - ali izvajanja nedovoljenih skeniranj portov (pogosto nevede zaradi okužbe računalnika). V tem primeru uporabite...

Pri povezovanju na strežnik mi odjemalec pošte javi napako

Preverite, ali imate vpisane pravilne podatke za povezovanje s strežnikom. Privzete nastavitve za poštne predale so: - POP3 način - Dohodni strežnik: mail.spletnik.si / vrata 110 - Odhodni (SMTP) strežnik: mail.spletnik.si / vrata 465 + SSL - Uporabniško ime: vaš cel poštni predal (npr. [email protected]) Če imate vpisane pravilne nastavitve, a se vaš poštni odjemalec kljub temu ne uspe povezati na strežnik, odprite spletno stran spletnega vmesnika za pošto (webmail) na naslovu ht...

Ne vem, če je moje uporabniško ime ali geslo za poštni predal pravilno

Vaše poštne predale lahko uporabljate preko poštnega odjemalca (Outlook, Thunderbird ipd.) ali preko spletnega webmail vmesnika na naslovu https://webmail.spletnik.si. Z uspešno prijavo v vaš webmail račun lahko preverite, ali za nastavitve poštnega odjemalca uporabljate pravilno geslo. Uporabniško ime za prijavo v webmail in za nastavitve v vašem poštnem odjemalcu je vaš celoten e-poštni naslov (npr. [email protected]). Ne najdete odgovora na svoje vprašanje? V tem primeru lahko preko ...

Ali lahko poštni predal uporabljam brez poštnega odjemalca?

Vsekakor. Za vse, ki poštnih odjemalcev ne uporabljate ali želite do poštnega predala dostopati tudi, ko niste za svojim računalnikom, na poti ipd.., je na voljo webmail vmesnik za prejemanje in pošiljanje pošte. Na spletnem naslovu https://webmail.spletnik.si se z uporabniškim imenom (vaš e-poštni naslov) in geslom prijavite v spletni vmesnik, preko katerega imate vpogled v prejeto ter poslano pošto in preko katerega lahko le-to tudi pošiljate. Ne najdete odgovora na svoje vprašanje? ...

Nastavitev e-poštnega predala na odjemalcu (iPhone iOS, Android, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail MAC OS)

Navodila za pravilno nastavitev poštnega predala v poštnem odjemalcu se nahajajo TUKAJ (https://spletnik.si/navodila-za-nastavitev-elektronske-poste.html) (na voljo so tudi posnetki zaslona nastavitev v različnih poštnih odjemalcih). Privzete nastavitve za poštne predale so: - POP3 način - Dohodni strežnik: mail.spletnik.si / vrata 110 - Odhodni (SMTP) strežnik: mail.spletnik.si / vrata 465 + SSL - Uporabniško ime: vaš cel poštni predal (npr. [email protected]) Ne najdete odgo...