Nastavitev e-poštnega predala na odjemalcu (iPhone iOS, Android, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail MAC OS)

Privzete nastavitve za poštne predale so:

  • POP3 način
  • Dohodni strežnik: mail.spletnik.si / vrata 110
  • Odhodni (SMTP) strežnik: mail.spletnik.si / vrata 465 + SSL
  • Uporabniško ime: vaš cel poštni predal (npr. info@domena.si)

 


Za nastaviteve elektronske pošte spodaj preprosto kliknite na izbrani odjemalec in sledite danim navodilom:

  1. Apple iOS
  2. Android
  3. Outlook
  4. Mozilla Thunderbird
  5. Mac OS

 

Nastavitev elektronske pošte na Apple iOS napravah

 

  1. Pojdite pod Settings in poiščite Accounts and Passwords.
  2. Izberite Add Account - Other - Add Mail Account.
  3. Glede na vzorec spodaj izpolnite polja s svojimi podatki. Username je vaš email naslov!
  4. Potrdite in izberite, za katere aplikacije želite ta račun uporabljati.

 

Korak 1: Pojdite pod Settings in poiščite Mail.

 

Korak 2: Izberite Accounts

 

Korak 3: Izberite Add Account

 

Korak 4: Izberite Other


Korak 5: Izberite Add Mail Account

 

Korak 6: Vnesite vaše podatke na podlagi smernic spodnje slike ter izberite Next.

 

Korak 6: Priporočamo izbiro POP protokola.

 

Korak 6: Vnesite vaše podatke na podlagi smernic spodnje slike ter izberite Next.

 

Korak 6: Označite le Mail ter kliknite Save.

 

Shranite nastavitve s klikom na Save in vaš mail je pripravljen za uporabo.

 

Nastavitev elektronske pošte na Android napravah

 

  1. Pojdite na Nastavitve (Settings) in poiščite vrstico Računi (Accounts), na naslednjem zaslonu pa izberite Dodaj račun (Add account).
  2. V naslednjem koraku izberite POP3.
  3. V naslednjih dveh korakih vpišite svoj e-mail naslov in geslo.
  4. Izpolnite podatke za dohodni (incoming) in odhodni strežnik (outgoing) kot prikazano spodaj. Username je vaš email naslov, pozorni pa bodite tudi, da SSL certifikat obkljukate samo pri vratih 465!
  5. Končne nastavitve obkljukajte po svojih željah in vaš račun je pripravljen.

 

1. Korak: Pojdite na Nastavitve (Settings)

 

2. Korak: Poiščite vrstico Računi in varnostno kopiranje (Accounts)

 

3. Korak: Izberite Upravljanje računov

 

4. Korak: Izberite Upravljanje računov

 

5. Korak: Tapnite na na želeno aplikacijo za e-pošto (v tem primeru E-pošta). V drugih aplikacijah se nastavitve lahko razlikujejo. 


6. Korak: Izberite Drugo.


7. Korak: Vpišite vaš e-poštni naslov in geslo, ki ste ga prejeli ob odpiranju e-poštnega računa ter tapnite na Prijava.

 

8. Korak: Izberite vrsto računa. Priporočamo POP3.


9. Korak: Izpolnite podatke za račun in dohodni (incoming) strežnik v skladu s spodnjo sliko.

 

10. Korak: Izpolnite podatke za odhoni (outgoing) strežnik v skladu s spodnjo sliko ter zaključite namestitev z gumbom Prijava.


Vaš e-poštni račun je pripravljen!

Nastavitev elektronske pošte na Outlook klientu

  1. Odprite Outlook program in v orodni vrstici zgoraj pojdite na Orodja (Tools) in nato Računi (Accounts).
  2. Kliknite Dodaj račun (Add account).
  3. Izpolnite podatke kot prikazano spodaj, seveda s svojim e-mail naslovom in geslom.
  4. Potrdite in vaš račun je pripravljen.

 

1. Korak: Odprite Outlook program in v orodni vrstici zgoraj levo pojdite na Datoteka (File).

 

2. Korak: Kliknite Dodaj račun (Add account).

 

3. Korak: Vnesite e-poštni naslov, kliknite na Napredne možnosti (Advanced options) ter obkljukajte Račun bom nastavil ročno (Let me set up my account manually). Kliknite na Poveži (Connect).

 

4. Korak: Vnesite podatke kot je prikazano spodaj in kliknite Naprej (Next).

 

5. Korak: Vnesite vaše geslo ter kliknite na Poveži (Connect).

 

Nastavitev elektronske pošte na Mozilla Thunderbird klientu

  1. Odprite program Mozilla Thunderbird in v orodni vrstici zgoraj poiščite Orodja (Tools) in nato izberite Nastavitve računov (Account settings).
  2. V pojavnem oknu poiščite spustni meni in izberite Dodaj email račun (Add Mail Account).
  3. Izpolnite vaše osnovne podatke: Ime, E-poštni naslov in geslo.
  4. Izberite POP3 tip računa.
  5. Kliknite Ročna konfiguracija (Manual config).
  6. Izpolnite nastavitve odhodne/dohodne pošte kot prikazano spodaj. Bodite pozorni, da SSL certifikat obkljukate samo pri vratih 465!
  7. Končne nastavite nastavite glede na svoje želje in potrebe, potem pa je vaš račun pripravljen.

 

Korak 1: Ob prvem odpiranju programa se vam prikaže spodnje okno. Če se to ne zgodi, potem v orodni vrstici zgoraj poiščite Orodja (Tools) in nato izberite Nastavitve računov (Account settings). Vnesite svoje ime, e-poštni naslov ter geslo, nato kliknite na Nastavi ročno (Configure manually...).

 

Korak 2: Vnesite strežniške podatke, kot je prikazano spodaj. Po vnosu kliknite na Končano (Done).

 

Vaš račun je pripravljen.

 

Nastavitev elektronske pošte na Mac OS napravah

  1. Odprite Mail aplikacijo na vašem Macbook-u in v orodni vrstici zgoraj poiščite Mail, nato pa izberite Add account.
  2. Med ponujenimi vrstami računov izberite Other.
  3. Izpolnite svoje osnovne podatke: Ime, E-mail in geslo.
  4. Incoming in Outgoing mail server sta mail.spletnik.si, tip računa pa POP3. Bodite pozorni, da SSL certifikat obkljukate samo pri vratih 465, ne pa tudi pri 110!
  5. Na koncu izberite samo še za katere aplikacije bi ta račun radi uporabljali.

 

Korak 1: Odprite Mail aplikacijo na vašem Macbook-u in v orodni vrstici zgoraj poiščite Mail, nato pa izberite Add account. Če še nimate nastavljenega nobenega e-poštnega računa, preskočite na naslednji korak.


Korak 2: Med ponujenimi vrstami računov izberite Other Mail Account...


Korak 3: Izpolnite svoje osnovne podatke: Ime, e-poštni naslov in geslo. Nadaljujte s klikom na Sign In.


Korak 4: Vnesite zahtevane podatke, kot je nakazano na spodnji sliki. Priporočamo izbiro POP3 protokola.


Vaš račun je pripravljen za uporabo.

 
 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets

Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".