Prvi zavihek navigacije je „Prodaja“ - tu se nahajajo informacije o novih naročilih, računih, pošiljkah, dobropisih itd.

 

Naročila 

V meniju se nahaja pregled novih naročil. V tem pogledu lahko med naročili iščemo s pomočjo raznih filtrov, naročila urejamo ali jim spremenimo status.

Filtri za iskanje po naročilih (1): številka naročila, trgovina (jezik), datum, ime in priimek dostave ali plačila, znesek, status naročila.

  1. Filtri za iskanje po naročilih (1): številka naročila, trgovina (jezik), datum, ime in priimek dostave ali plačila, znesek, status naročila. 

  2. Ustvari novo naročilo (2): Možnost da preko administracije kupcu kreirate novo naročilo in mu pošljete potrditev naročila na mail. 

  3. Izvoz naročil (3): možnost izvoza (izbranih) naročil v csv datoteko. 

  4. Možnost masovnega spreminjanja izbranih naročil (4): v prvem stolpcu se da izbrati eno ali več naročil (izbirni kvadrat) in izbranim naročilom nato v zavihku „Akcije“ (4) izbrati novo stanje. Akcijo potrdimo s klikom na gumb „Pošlji“. 

 

Ostali meniji zavihka „Prodaja“ 

Ostali meniji zavihka prodaja delujejo po enakem principu, kot meni Naročila.  Računi, dobropisi in pošiljke se v teh zavihkih generirajo na podlagi obdelave naročil (opisano v nadaljevanju) in omogočajo statusu naročila smiselne akcije (npr. Račun -> Dobropis).

Obdelava naročila 

Ko kupec v trgovini odda novo naročilo, se to zavede v zavihku „Prodaja -> Naročila“ in dobi načinu plačila ustrezen status.

 

Da se naročilo „obdela“ in ga zaključi, je potrebno v praksi kupcu izstaviti 1. pošiljko in 2. račun. V naslednjem koraku bomo pokazali, kako pri naročilu zabeležiti račun, pošiljko in v primeru zavrnjenega naročila tudi dobropis.

 

POZORStatus naročila v spletni trgovini je namenjen uredniku in kupcem, da imajo eni in drugi pregled nad dejanskim stanjem naročila. Račune in dobropise, ki jih generira trgovina pri spremembi statusov naročila, se praviloma ne pošilja kupcem, saj ti niso nujni skladni z aktualnimi računovodskimi standardi. Predlagamo, da račune vodite in kupcem izdajate preko računovodskega programa in ne preko administracije spletne trgovine. V trgovini torej izdajo računa in pošiljke samo administrativno zabeležite.

Na posameznem naročilu vidite vse podatke, ki jih potrebujete za uspešno obdelavo in izdajo naročila. Prikazani so podatki o kupcu, podatki za dostavo, izbrani način plačila in dostave ter celoten povzetek nakupa naročila (izdelki, količine, cene, poštnine, ddv).

Skrajno desno zgoraj se nahaja vrstica z gumbi, s katerimi se naročilo obdela (označeno na prejšnji sliki), zadrži ali kupcu vnovič pošlje potrditev naročila (s podatki za plačilo) na e-mail.

Uredi naročilo

Pred izdajo pošiljke ali računa v administraciji trgovine, je mogoče naročilo tudi urediti (dodati/odstraniti izdelke). V tem primeru se izvorno naročilo prekliče, ustvari pa se novo naročilo s popravljenimi izdelki in/ali količinami.

Prekliči naročilo

Če vam kupec pošlje zahtevek za preklic naročila, ga s klikom na gumb „Prekliči“ prekličete, izdelke iz naročila pa prištejete nazaj k zalogi.

Pošlji email

Kupcu lahko preko tega gumba ponovno pošljete email s potrditvijo naročila in informacijami za plačilo (pravzaprav je to kopija prvega maila ob oddaji naročila).

Zadrži

Če realizacija naročila zaradi določenih okoliščin ni mogoča (npr. zamuda pošiljke pri dobavitelju), lahko naročilo zadržite (niti preklicano, niti uspešno zaključeno).

Račun

Izdaja „Računa“ je eden od dveh ključnih korakov za uspešen zaključek naročila (drugi je Pošiljka).

Preko gumba „Račun“ se na naročilo zapiše, da je bil kupcu za njegovo naročilo izstavljen račun. Naročilo dobi s tem status „V obdelavi“.

Pošiljka

Izdaja „Pošiljke“ je eden od dveh ključnih korakov za uspešen zaključek naročila (drugi je Račun). Preko gumba „Pošiljka“ se na naročilo zapiše, da je bil kupcu za njegovo naročilo izstavljena pošiljka z naročenimi izdelki. Naročilo dobi s tem status „Uspešno zaključeno“. Gumb za potrditev izdaje pošiljke se nahaja na dnu strani.

Dokument o pošiljki ali računu, lahko skupaj s komentarjem pošljete tudi kupcu na njegov e-naslov. Komentar se vpiše v za to pripravljeno polje (1), nad gumbom za potrditev akcije pa se nahajata kvadratka za „Pripni komentar“ in „Pošlji kopijo na e-naslov“ (2). Če se obkljukata oba kvadrata, bo kupec na mail prejel obvestilo o izdani pošiljki skupaj s komentarjem.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".