Po vstopu v urejevalnik se odpre uredniški pogled trgovine, prva stran pa je t.i. „nadzorna plošča“, na kateri so prikazane aktualne informacije in poročila o prodaji.
Do različnih vsebin in možnosti upravljanja vsebin se dostopa preko menijev v navigacijski vrstici (1).
Prikaz gumbov v navigacijski vrstici je odvisen od različnih modulov, ki so nameščeni na trgovino, vsem trgovinam pa so skupni naslednji gumbi:
-
prodaja (pregled nad prodajo, pošiljkami, dobropisi itn..)
-
katalog (urejanje izdelkov, urejanje kategorij, atributi izdelkov ipd.)
-
kupci (urejanje kupcev, dostopni podatki kupcev ipd.)
-
promoviranje (pravila za akcijske cene in popuste v košarici + kode za popuste)
-
cms (urejanje tekstov, kontaktov ipd.)
-
poročila (razni izpisi in poročila o izdelkih, kupcih in prodaji)
-
sistem (urejanje predpomnilnika in kazal vsebine)
Skrajno desno zgoraj se nahaja gumb za izpis/odjavo iz urejevalnika („Odjava“).
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".