Po vstopu v urejevalnik se odpre uredniški pogled trgovine, prva stran pa je t.i. „nadzorna plošča“, na kateri so prikazane aktualne informacije in poročila o prodaji.

 

Do različnih vsebin in možnosti upravljanja vsebin se dostopa preko menijev v navigacijski vrstici (1).

Prikaz gumbov v navigacijski vrstici je odvisen od različnih modulov, ki so nameščeni na trgovino, vsem trgovinam pa so skupni naslednji gumbi:

  • prodaja (pregled nad prodajo, pošiljkami, dobropisi itn..) 

  • katalog (urejanje izdelkov, urejanje kategorij, atributi izdelkov ipd.) 

  • kupci (urejanje kupcev, dostopni podatki kupcev ipd.) 

  • promoviranje (pravila za akcijske cene in popuste v košarici + kode za popuste) 

  • cms (urejanje tekstov, kontaktov ipd.) 

  • poročila (razni izpisi in poročila o izdelkih, kupcih in prodaji) 

  • sistem (urejanje predpomnilnika in kazal vsebine) 

Skrajno desno zgoraj se nahaja gumb za izpis/odjavo iz urejevalnika („Odjava“).

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".