V zavihku „Promoviranje“ se izdelujejo pravila za akcijske cene in ugodnosti, ki veljajo bodisi za posamezne kupce (kuponi in kode) ali pa za celotne skupine kupcev.

Pravila kataloških cen se nanašajo na cene izdelkov, ki so prikazane v katalogu izdelkov. S pravili kataloških cen se določajo t.i. „akcijske“ cene, ki jih nekateri trgovci zaradi širše sprejemljive semantike radi poimenujejo tudi „spletna cena“ ali npr. „vaša spletna cena“.

S pravilom kataloških cen lahko spremenimo ceno samo enemu izdelku, vsem izdelkom ali si s pomočjo raznih kriterijev omejimo nabor izdelkov, pri katerih naj sprememba velja. Pravila lahko imajo tudi časovno veljavo (od-do).

Pravila cen nakupovalne košarice se sprožijo, ko obiskovalec odpre košarico. Tam se na podlagi pravila preveri, ali košarica kupca ustreza določenim pogojem, na podlagi katerih bi bil kupec upravičen do popusta ali kakšne druge ugodnosti (npr. brezplačna dostava). Za razliko od pravil kataloških cen je mogoče pravila cen nakupovalne košarice oblikovati tudi v obliki kupona za popust in kupcu na ta način omogočiti določeno popust ali ugodnost, ki ni na voljo vsem kupcem (ali kupcem določene skupine).

 

Dodajanje novega pravila kataloških cen

V meniju kliknite „Pravila kataloških cen“ in nato izberite „Dodaj novo pravilo“.

Odpre se okno s tremi zavihki na levi strani: Informacije pravila, Pogoji in Akcije

V prvem zavihku določimo osnovne informacije o pravilu:

  • ime: vpišemo ime pravila
  • opis: vnesemo opombo oz. opis pravila
  • stanje: pravilo vklopimo/izklopimo
  • skupine strank: določimo za katere skupine pravilo velja. Za izbiro več skupin držimo tipko CTRL
  • od datuma: določimo začetni datum veljavnosti pravila
  • do datuma: določimo na kateri datum naj se pravilo deaktivira
  • prednost: v primeru da se pravila med sabo izločajo, določimo katero pravilo naj se izvede prvo, katero drugi itn...

 

 

V drugem zavihku „Pogoji“ določimo kriterije, ob katerih se bo pravilo sprožilo. Kriterije lahko določimo s pomočjo atributov, kategorij ali kombinacijo različnih pogojev.

 

Pogoje dodamo s klikom na ikono „plus“.

Namesto „Vse“ lahko izberemo tudi „Karkoli“ oz. namesto „Drži“ izberemo „Ne drži“. Tako lahko pravilo zastavimo s poljubnega zornega kota.

 

V našem primeru izberemo za pogoj kategorijo „Akcija“. Torej pravilo bo veljalo za vse izdelke iz kategorije akcija.


V zavihku „Akcija“ nazadnje določimo, kaj naj se na podlagi tega pravila zgodi.

Popust je lahko v obliki odstotka ali fiksnega zneska popusta od originalne cene. Pravilo na koncu le še shranimo in poženemo.

 

Dodajanje novega pravila nakupovalne košarice

V meniju kliknite „Pravila kataloških cen“ in nato izberite „Dodaj novo pravilo“.

Pravilu določimo pr. enake nastavitve, kot za pravila kataloških cen, s tem da lahko v tem primeru določimo še kodo kupona in nastavitve povezane s kuponom, kot je prikazano na sliki spodaj.

 

  • Cupon code: koda ki jo kupec vpiše v košarici spletne trgovine
  • Uses per coupon: kolikorat se lahko ta koda uporabi
  • Uses per customer: kolikokrat lahko to kodo uporabi isti kupec (omejitev velja samo za registrirane kupce, za "goste" omejitve ne veljajo)

V zavihku „Akcije“ pa določimo, kaj se s pravilom zgodi. Pravilo se aplicira na tisto ceno, ki se prenese v košarico (akcijska ali redna cena).

 

  • Apply: izberemo ali popust v obliki odstotka, popust v obliki fiksnega zneska (po izdelku) ali popust v obliki fiksnega zneska.
  • Discount amount: odstotek popusta ali fiksni popust v € (glede na prejšnje okno)
  • Maximu Qty Discount is applied to: za koliko izdelkov velja ta popust, če je popust vezan na posamezne izdelke
  • Discount step by: če je npr. popust na vsak tretji isti izdelek, se tu vpiše 3
  • Free shipping: ali se na podlagi tega pravila vklopi brezplačna dostava
  • Stop further processing: ali se ustavi obdelava drugih pravil 

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".