Navodila za urejanje spletne trgovine - Magento 2.x

Upravljanje kazal in čiščenje predpomnilnika

Za navodila upravljanja kazal in čiščenja predpomnilnika v Magento 1.x kliknite tukaj. (https://podpora.spletnik.si/633930-8-Sistem) 🇬🇧 Za angleško različico navodil Upravljanja kazal kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/system/index-management.html) 🇬🇧 Za angleško različico navodil Čiščenja predpomnilnika kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/system/cache-management.html) Tekom urejanje spletne trgovine se vam bo zgodilo, da boste spremenili ime kategorije, ...

Ustvarjanje skupinske cene

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-price-group.html) Znižano ceno za katerikoli izdelek se lahko razširi na člane določene skupine kupcev, ko so prijavljeni v svoje račune. Ob izdelku je prikazana znižana cena kot tudi redna cena. PRVI KORAK: Nastavite znižano ceno - Prijavite se v urejevalnik trgovine in kliknite na Katalog - Izdelki. - Izberite izdelek in si razširite razdelek Splošno. - Pri polju Cena kliknite Napr...

Ustvarjanje nove kategorije

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/category-create.html) Kategorijska struktura vaše spletne trgovine je kot obrnjeno drevo - z deblom na vrhu in vejami spodaj. Korenska kategorija je vsebnik za glavni meni v celotni drevesni kategoriji. V sklopu korenskih kategorij lahko ustvarite toliko podkategorij kolikor jih potrebujete. Za spletna mesta z več različnimi trgovinami, lahko za vsako trgovino ustvarite različno korensko kategorijo, ...

Dodajane video posnetka produktu

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-video.html) Če želite dodati video posnetek o izdelku, morate najprej pridobiti API ključ iz svojega Google računa ter ga vnesti v konfiguracijo vaše trgovine. Nato izdelku dodati pripadajoči video posnetek. PRVI KORAK: Pridobite YouTube API ključ - Prijavite se v svoj Google račun in obiščite Google Developers Console (https://console.developers.google.com/projectselector2/apis/dashb...

Popust ob minimalnem znesku

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-create-virtual.html) Z določanjem pravil nakupovalne košarice, lahko stranki ponudimo dodaten popust, ko košarica doseže določeno vsoto. Na primer, ob nakupu nad 50EUR ponudimo 25% popust na celoten nakup. PRVI KORAK: Ustvarite pravilo nakupovalne košarice Sledite osnovnim korakom za ustvarjanje novega pravila nakupovalne košarice. (https://podpora.spletnik.si/414454-Ustvarjanje-pravila-cen...

Virtualni izdelek

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-create-virtual.html) Virtualni izdelki ali digitalno blago predstavljajo neoprijemljive predmete, kot so članarina, storitve, garancije ali naročnine in digitalni prenosi knjig, glasbe, videoposnetkov ali drugih izdelkov. Virtualni izdelki se lahko prodajajo posamično ali vključijo kot del Skupine izdelkov (http://www.apple.com/uk) ali Sestavljivega izdelka. (https://docs.magento.com/user-gu...

Napredno določanje cen

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/pricing-advanced.html) Nastavitve Naprednega določanja cen določajo pogoje, ki so potrebni za posebne cene, ki so na voljo za določeno skupino kupcev ali katalog v skupni rabi. Napredno določanje cen je mogoče uporabiti za preproste, virtualne ali prenosljive izdelka in pakete. Če želite uporabiti ceno s popustom za ostale vrste izdelkov, uporabite kataloško pravilo cene. Za več informacij glejte ra...

Nalaganje slik izdelka

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-image-upload.html) Za vsak izdelek lahko naložite več slik, ki jih preuredite po vrstnem redu in nadzorujete, kako se vsaka slika uporablja. Če imate na voljo večjo količino slik, je morda bolje, da jih uvozite kot serijo, namesto da nalagate vsako posebej. Če želite več informacij, glejte Uvoz slik izdelkov. (https://docs.magento.com/user-guide/system/data-import-product-images.html) Če ...

Kode kuponov

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/marketing/price-rules-cart-coupon.html) Kode kuponov se uporabljajo s pravili o cenah nakupovalne košarice, (https://docs.magento.com/user-guide/marketing/price-rules-cart.html) ki določajo uveljavljanje popusta ob izpolnitvi določenih pogojev. Na primer, kodo kupona lahko ustvarite za določeno skupino kupcev ali za vsakogar, ki opravi nakup nad določenim zneskom. Če želite omogočiti uporabo kupona pri naku...

Google Analytics

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/marketing/google-universal-analytics.html) Google Universal Analytics vam omogoča določiti dodatne razsežnosti in meritve po meri za sledenje s podporo za interakcije med aplikacijami brez povezave in mobilnih naprav ter dostop do tekočih posodobitev. Če za vaše podjetje veljajo predpisi o zasebnosti, kot sta Splošna uredba o varstvu podatkov in/ali Kalifornijski zakon o zasebnosti potrošnikov, glejte Go...

Ustvarjanje pravila cen nakupovalne košarice

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/marketing/price-rules-cart-create.html) Če želite dodati novo pravilo, opisati pogoje in definirati dejanja, sledite spodnjim navodilom. Nato izpolnite oznake in pravilo tudi preizkusite. Pogoji pravila glede cene temeljijo na značilnostih košarice ali izdelka (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-attributes.html), ne pa na prilagodljivih možnostih (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/se...

Konfiguriran izdelek

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-create-configurable.html) Konfiguriran izdelek izgleda kot en sam izdelek z različnimi možnostmi oblike in nastavitve. Vsaka možnost je pravzaprav ločen izdelek z edinstveno SKU, ki omogoča sledenje zalog vsake različice izdelka. Podoben učinek bi lahko dosegli z uporabo preprostega izdelka z možnostmi po izbiri, a brez možnosti sledenja zalog za vsako različico. Naslednja navodila prikazujejo...

Promocija brezplačne dostave

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/marketing/price-rules-cart-free-shipping.html) Brezplačno dostavo lahko ponudite kot promocijo, s kuponom (https://docs.magento.com/user-guide/marketing/price-rules-cart-coupon.html) ali brez. Kupon za brezplačno dostavo ali bon lahko uporabite tudi za naročila, ki jih bodo kupci prevzeli sami. Tako lahko za naročilo izdate račun, ga pošljete in s tem zaključite potek dela. (https://docs.magento.com/user-gu...

Enostaven izdelek (Simple product)

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/user-guide/catalog/product-create-simple.html) Eden od ključnih elementov za izkoriščanje moči različnih vrst izdelkov je vedeti, kdaj uporabiti enostaven, samostojni izdelek. Enostaven izdelek lahko prodajate posamično ali kot del združenega, nastavljivega ali povezljivega izdelka. Enostaven izdelek z možnostmi po meri se včasih imenuje sestavljen izdelek. Naslednja navodila prikazujejo postopek ustvarjanja enost...

Korenske kategorije (Root categories)

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj. (https://docs.magento.com/m2/ce/user_guide/catalog/category-root.html) Izdelki v glavnem meniju so določeni s korensko kategorijo, ki je dodeljena trgovini (https://docs.magento.com/m2/ce/user_guide/stores/stores-all-create-store.html). Korenska kategorija je dejansko nekakšen vsebnik za glavni meni v celotni drevesni kategoriji. Ustvarite lahko popolnoma novo korensko kategorijo s povsem novim naborom izdelkov ali kopirate izdelke iz obstoječ...