🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj.
Nastavitve Naprednega določanja cen določajo pogoje, ki so potrebni za posebne cene, ki so na voljo za določeno skupino kupcev ali katalog v skupni rabi. Napredno določanje cen je mogoče uporabiti za preproste, virtualne ali prenosljive izdelka in pakete. Če želite uporabiti ceno s popustom za ostale vrste izdelkov, uporabite kataloško pravilo cene. Za več informacij glejte razdelek Obseg cen.
Napredno določanje cen se sinhronizira s stranmi izdelkov. Če na primer posodobite količinsko ceno, sistem posodobi vrednost na strani izdelka.
Podatki o Naprednem določanju cen se sinhronizirajo tako s stranmi izdelkov kot s skupnimi katalogi. Če na primer posodobite količino cene stopenjsko, bo sistem posodobil vrednost v katalogu v skupni rabi in na strani izdelka. Vsaka cena po meri, ki je navedena v katalogu v skupni rabi, ima prednost pred določanjem cen skupin kupcev.
Napredno določanje cen
Dostopite do možnosti Naprednega določanja cen
- Odprite izdelek v načinu urejanja.
- V razdelku Cena kliknite Napredno določanje cen.
- Sledite navodilom za vrsto naprednega določanja cen, ki so potrebna.
Referenčna stran
Posebna cena
Vnesite posebno ceno, da ponudite znižano ceno v določenem časovnem obdobju ali načrtovani akciji. Ko je na voljo posebna cena, se maloprodajna cena prečrta, posebna cena pa je spodaj navedena v velikem, krepkem besedilu.
Posebna cena Od - datumi
Od |
Nastavi prvi datum, ko je na voljo Posebna cena. Lahko vnesete datum ali ga izberete iz koledarja. |
Do |
Nastavi zadnji datum, ko je na voljo Posebna cena. Lahko vnesete datum ali ga izberete iz koledarja. |
Cena
To je dejanski strošek izdelka.
Cena skupine strank
Napredno določanje cen
Nastavi promocijske in stopenjske cene za določene skupine strank.
Spletna stran |
Prepozna spletno stran, kjer velja pravilo skupinske cene. Ta možnost se prikaže samo, če ima nastavitev več spletnih mest. |
Skupina strank |
(obvezno) Opredeli skupino kupcev, ki izpolnjuje pogoje za prejemanje cene s popustom. Ko se vrednost v polju skupine ali kataloga spremeni, se ustrezna vrstica po meri, ki se ujema s prešnjo nastavitvijo, izbriše iz kataloga v skupni rabi. |
Količina |
Določi količino, ki je potrebna za prejem cene stopnje. |
Cena |
(obvezno) Določi fiksno ali ceno izdelka s popustom za člane skupine kupcev znotraj določenega spletnega mesta. |
|
Izbriše trenutno pravilo. |
Dodaj |
Vstavi novo vrstico za novo pravilo. |
Katalog in Stopnjevane cene
Nastavi promocijske in stopenjske cene za določene kataloge v skupni rabi in skupine strank.
Napredno določanje cen
Spletna stran |
Prepozna spletno stran, kjer velja pravilo skupinske cene. Ta možnost se prikaže samo, če ima nastavitev več spletnih mest. |
Skupina strank |
(obvezno) Opredeli skupino kupcev, ki izpolnjuje pogoje za prejemanje cene s popustom. Ko se vrednost v polju skupine ali kataloga spremeni, se ustrezna vrstica po meri, ki se ujema s prešnjo nastavitvijo, izbriše iz kataloga v skupni rabi. Katalogi v skupni rabi - Pravilo velja za določene kataloge v skupni rabi. |
Količina |
Določi količino, ki je potrebna za prejem stopenjske cene. |
Cena |
(obvezno) Določi fiksno ali ceno izdelka s popustom za člane skupine kupcev znotraj določenega spletnega mesta. |
|
Izbriše trenutno pravilo. |
Dodaj |
Vstavi novo vrstico za novo pravilo. |
Predlagana maloprodajna cena proizvajalca
Predlagana proizvajalčeva maloprodajna cena (MSRP) za izdelek.
Prikaži dejansko ceno
Določi, kje je kupcu vidna dejanska cena izdelka.
Uporabi konfiguracijo |
Za prikaz cene uporablja trenutno nastavitev konfiguracije. |
Na kretnjo |
Prikaže dejansko ceno izdelka v pojavnem oknu kot odgovor na Klik za celo ali Kaj je to? povezavo |
V nakupovalni košarici |
Prikaže dejansko ceno izdelka v nakupovalni košarici. |
Pred potrditvijo naročila |
Prikaže dejansko ceno izdelka na koncu postopka nakupa, tik pred oddajo naročila. |
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".