Ustvarjanje nove kategorije

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj.

Kategorijska struktura vaše spletne trgovine je kot obrnjeno drevo - z deblom na vrhu in vejami spodaj. Korenska kategorija je vsebnik za glavni meni v celotni drevesni kategoriji. V sklopu korenskih kategorij lahko ustvarite toliko podkategorij kolikor jih potrebujete. 

Za spletna mesta z več različnimi trgovinami, lahko za vsako trgovino ustvarite različno korensko kategorijo, ki definira nabor kategorij v menijski navigaciji. 
 

PRVI KORAK: Ustvarite kategorijo

  1. V stranski vrstici skrbnika izberite Katalog > Kategorije.
  2. Pri obsegu izberite Default Store View, da določite, kje bo nova kategorija na voljo.
  3. V drevesni kategoriji izberite kateri glavni kategoriji bi radi dodali podkategorijo.
  4. Kliknite na gumb Dodaj podkategorijo

DRUGI KORAK: Vnesite osnovne informacije

  1. Če želite, da je nova kategorija takoj vidna, izberite Da pri Omogoči kategorijo.
  2. V kolikor gre za glavno kategorijo, ki bi jo želeli izpostaviti tudi v meniju, izberite Da pri Vključi v meniju.
  3. Vnesite ime kategorije v polje Ime kategorije.

  4. Kliknite Shrani in nadaljujte. 

TRETJI KORAK: Izpolnite vsebino kategorije

  1. Razširite razdelek Vsebina

  2. Če želite da je na vrhu strani vidna slika kategorije, lahko naložite svojo sliko ali izberete slike iz knjižnice slik. 
    • Če želite naložiti novo sliko, kliknite na gumb Upload.
    • Če želite izbrati sliko iz že naloženih slik na spletno trgovino, kliknite na Select from Gallery in izberite želeno sliko.
  3. Pri Opisu kategorije vnesite besedilo ali drugo vsebino, za katero želite, da je vidna kategorijski strani. 
  4. Če želite na kategorijsko stran vključiti vsebinski blok, izberite blok CMS, ki ga želite vstaviti na stran.
  5. Kliknite Shrani in nadaljujte.

 

ČETRTI KORAK: Izpolnite podatke nastavitve zaslona

  1. Razširite razdelek Nastavitve zaslona.
  2. Pri načinu prikaza lahko izbirate med tremi različnimi prikazi:
    1. Samo izdelki
    2. Samo statičen blok
    3. Statičen blok in izdelki
  3. Če želite, da kategorijska stran vključuje razdelek Filtriraj po atributih pri nastavitvi Sidro izberite Da.
  4. Če želite spremeniti Seznam izdelkov na voljo razvrsti po storite sledeče:
    • Prekličite izbiro vseh tako da odstranite kljukico pri Uporabi vse.
    • Izberite eno ali več razpoložljivih vrednosti, ki bodo strankam na voljo za razvroščanje. Privzeto so nastavljeni vsi atributi. Izbirate lahko med:
      • Položaj
      • Ime izdelka
      • Cena
  5. Če želite nastaviti privzeti vrstni red razvrščanja za kategorijo, izberite Seznam privzetih izdelkov.
  6. Če želite spremeniti privzeto nastavitev nivojskega navigacijskega koraka cene, naredite naslednje:
    • Prekličite privzeto nastavitev tako da odkljukate Uporabi nastavitve konfiguracije.
    • V polje vnesite vrednost, ki bo uporabljena kot dodaten cenovni razpon za večplastno navigacijo.
  7. Kliknite Shrani in nadaljujte.

PETI KORAK: Poskrbite za potrebno podatke optimizacije

  1. Razširite razdelek Optimizacija za iskalnike-
  2. Izpolnite meta podatke:
    • Meta naslov
    • Meta ključne besede
    • Meta opis

  3. Kliknite Shrani in nadaljujte. 

 

ŠESTI KORAK: Izberite produkte

  1. Razširite razdelek Izdelki v kategoriji.
  2. S filtri poiščite produkte, ki bi jih radi prikazovali znotraj ustvarjene kategorije. 
  3. Izbranim produktom dodajte kljukico, da jih vključite v kategorijo. 

  4. Kliknite Shrani in nadaljujte. 

 

SEDMI KORAK: Izpolnite nastavitve oblike

  1. Razširite razdelek Oblika
  2. Po potrebi oziroma želje spremenite nastavitve oblike:
    1. Če želite za kategorijo uporabiti nastavitve nadrejene kategorije nastavite Uporabi nastavitve nadrejene kategorije na Da.
    2. Če želite spremeniti obliko strani s kategorijami izberite temo, ki jo želite uporabiti.
    3. Če želite spremeniti postavitev stolpcev na straneh kategorij, izberite postavitev, ki jo želite uporabiti.
    4. Če želite uporabiti enak dizajn tudi za strani izdelkov, nastavite Uporabi obliko na izdelkih na Da.

  3. Ko ste končali kliknite Shrani.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".