🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj.
Kategorijska struktura vaše spletne trgovine je kot obrnjeno drevo - z deblom na vrhu in vejami spodaj. Korenska kategorija je vsebnik za glavni meni v celotni drevesni kategoriji. V sklopu korenskih kategorij lahko ustvarite toliko podkategorij kolikor jih potrebujete.
Za spletna mesta z več različnimi trgovinami, lahko za vsako trgovino ustvarite različno korensko kategorijo, ki definira nabor kategorij v menijski navigaciji.
PRVI KORAK: Ustvarite kategorijo
- V stranski vrstici skrbnika izberite Katalog > Kategorije.
- Pri obsegu izberite Default Store View, da določite, kje bo nova kategorija na voljo.
- V drevesni kategoriji izberite kateri glavni kategoriji bi radi dodali podkategorijo.
- Kliknite na gumb Dodaj podkategorijo
DRUGI KORAK: Vnesite osnovne informacije
- Če želite, da je nova kategorija takoj vidna, izberite Da pri Omogoči kategorijo.
- V kolikor gre za glavno kategorijo, ki bi jo želeli izpostaviti tudi v meniju, izberite Da pri Vključi v meniju.
Vnesite ime kategorije v polje Ime kategorije.
- Kliknite Shrani in nadaljujte.
TRETJI KORAK: Izpolnite vsebino kategorije
Razširite razdelek Vsebina.
- Če želite da je na vrhu strani vidna slika kategorije, lahko naložite svojo sliko ali izberete slike iz knjižnice slik.
- Če želite naložiti novo sliko, kliknite na gumb Upload.
- Če želite izbrati sliko iz že naloženih slik na spletno trgovino, kliknite na Select from Gallery in izberite želeno sliko.
- Pri Opisu kategorije vnesite besedilo ali drugo vsebino, za katero želite, da je vidna kategorijski strani.
- Če želite na kategorijsko stran vključiti vsebinski blok, izberite blok CMS, ki ga želite vstaviti na stran.
- Kliknite Shrani in nadaljujte.
ČETRTI KORAK: Izpolnite podatke nastavitve zaslona
- Razširite razdelek Nastavitve zaslona.
- Pri načinu prikaza lahko izbirate med tremi različnimi prikazi:
- Samo izdelki
- Samo statičen blok
- Statičen blok in izdelki
- Če želite, da kategorijska stran vključuje razdelek Filtriraj po atributih pri nastavitvi Sidro izberite Da.
- Če želite spremeniti Seznam izdelkov na voljo razvrsti po storite sledeče:
- Prekličite izbiro vseh tako da odstranite kljukico pri Uporabi vse.
- Izberite eno ali več razpoložljivih vrednosti, ki bodo strankam na voljo za razvroščanje. Privzeto so nastavljeni vsi atributi. Izbirate lahko med:
- Položaj
- Ime izdelka
- Cena
- Če želite nastaviti privzeti vrstni red razvrščanja za kategorijo, izberite Seznam privzetih izdelkov.
- Če želite spremeniti privzeto nastavitev nivojskega navigacijskega koraka cene, naredite naslednje:
- Prekličite privzeto nastavitev tako da odkljukate Uporabi nastavitve konfiguracije.
- V polje vnesite vrednost, ki bo uporabljena kot dodaten cenovni razpon za večplastno navigacijo.
- Kliknite Shrani in nadaljujte.
PETI KORAK: Poskrbite za potrebno podatke optimizacije
- Razširite razdelek Optimizacija za iskalnike-
- Izpolnite meta podatke:
- Meta naslov
- Meta ključne besede
Meta opis
- Kliknite Shrani in nadaljujte.
ŠESTI KORAK: Izberite produkte
- Razširite razdelek Izdelki v kategoriji.
- S filtri poiščite produkte, ki bi jih radi prikazovali znotraj ustvarjene kategorije.
Izbranim produktom dodajte kljukico, da jih vključite v kategorijo.
- Kliknite Shrani in nadaljujte.
SEDMI KORAK: Izpolnite nastavitve oblike
- Razširite razdelek Oblika
- Po potrebi oziroma želje spremenite nastavitve oblike:
- Če želite za kategorijo uporabiti nastavitve nadrejene kategorije nastavite Uporabi nastavitve nadrejene kategorije na Da.
- Če želite spremeniti obliko strani s kategorijami izberite temo, ki jo želite uporabiti.
- Če želite spremeniti postavitev stolpcev na straneh kategorij, izberite postavitev, ki jo želite uporabiti.
Če želite uporabiti enak dizajn tudi za strani izdelkov, nastavite Uporabi obliko na izdelkih na Da.
- Ko ste končali kliknite Shrani.
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
podpora@spletnik.si
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".