🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj.
Z določanjem pravil nakupovalne košarice, lahko stranki ponudimo dodaten popust, ko košarica doseže določeno vsoto. Na primer, ob nakupu nad 50EUR ponudimo 25% popust na celoten nakup.
PRVI KORAK: Ustvarite pravilo nakupovalne košarice
Sledite osnovnim korakom za ustvarjanje novega pravila nakupovalne košarice.
DRUGI KORAK: Določite pogoje
- Ko ste usvatili novo pravilo nakupovalne košarice, se z miško pomaknite navzdol do sekcije Pogoji in kliknite na ikono za razžiritev ().
- Kliknite Dodaj () in izberite Kombinacija atributov izdelka.
- Na začetku naslednje vrstici kliknite na Dodaj, nato na seznamu pod Atributov izdelka izberite Kategorija.
- Na začetku naslednji vrstice kliknite Dodaj () in storite naslednje:
- Na seznamu pod Atribut elementa košarice izberite Cena v košarici.
- Pojavi se vam nov stavek Cena v košarici je ... Kliknite na je in izberite enako ali večje od.
- Kliknite na ... in vnesite najmanjši znesek, ob katerem boste ponudili popust. Na primer, vnesete lahko znesek 200.
- Kliknite Shrani in nadaljuj urejanje.
TRETJI KORAK: Določite dejanja
1. Z miško se pomaknite do sekcije Dejanja, jo razžirite () in storite sledeče:
- Med možnostmi Uporabi izberite Odstotki popusta cene izdelkov.
- Vnesite želen znesek popusta. Na primer, če želite petindvajset odstotni popust, vnesite 25.
- Če ne želite da bi se pri nakupu upoštevale tudi dodatne akcije, izberite da pri Zavrzi naknadna pravila.
2. Kliknite Shrani in nadaljuj z urejanjem.
ČETRTI KORAK
1. V orodni vrstici pojdite na Trženje > Promocije > Pravilo cen košarice.
2. Posodobite lastnosti za pravilo. Kliknite Uredi za prikaz informacij o pravilu in spremenite pravilo na pravkar ustvarjeno.
PETI KORAK: Shranite in testirajte pravilo
1. Ko ste zaključili, kliknite Shrani pravilo.
2. Testirajte pravilo, da preverite, če dela pravilno.
Pravila cen se samodejno obdelajo z drugimi sistemskimi pravili vsako noč. Ko ustvarite novo pravilo cene, pustite dovolj časa, da vstopi v sistem in prične delovati. Nato preizkusite pravilo in se prepričajte, da deluje pravilno. Ob vsakem dodajanju novih pravil, Magento preračuna cene in prioritete.
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".