Promocija brezplačne dostave

🇬🇧 Za angleško različico navodil kliknite tukaj.

 

Brezplačno dostavo lahko ponudite kot promocijo, s kuponom ali brez. Kupon za brezplačno dostavo ali bon lahko uporabite tudi za naročila, ki jih bodo kupci prevzeli sami. Tako lahko za naročilo izdate račun, ga pošljete in s tem zaključite potek dela.

Pri nakupu vnaprej določenega zneska za določeno minimalno količino naročila, nudijo nekateri prevozniki možnost brezplačne dostave. Če želite to osnovno možnost razširiti, lahko uporabite pravila cen nakupovalne košarice in ustvarite zapletene pogoje, ki temeljijo na več značilnostih izdelka, vsebini vozička in skupinah kupcev.

 

PRVI KORAK: Omogočite brezplačno dostavo

  1. Omogočite brezplačno dostavo v nastavitvah vaše trgovine.
  2. Dopolnite nastavitve brezplačne dostave za katero koli storitev prevoznika, ki jo želite uporabiti.

 

DRUGI KORAK: Ustvarite pravilo cen nakupovalne košarice

V stranski vrstici skrbnika pojdite na Marketing > Promocije > Pravila cen nakupovalne košarice

Sledite spodnjim navodilom in nastavite način promocije brezplačne dostave, ki jo želite ponuditi.

 

PRVI NAČIN: Brezplačna dostava za katero koli naročilo

  1. Izpolnite Informacije pravil kot vam narekujejo spodnja navodila:
    • Vnesite Ime pravila za notranjo referenco.
    • Vnesite kratek Opis pravila.
    • Nastavite polje Aktivno na Da.
    • V polju Spletne strani izberite vsako stran, kjer bo na voljo kupon za brezplačno dostavo.
    • Izberite Skupine strank, ki jim bo kupon na voljo.
    • Nastavite Kupon na eno od spodnjih možnosti:
      • Če želite ponuditi promocijo brezplačne dostave brez kupona, sprejmite privzeto nastavitev (Brez kupona)
      • Če želite uporabiti kupon s pravilom cen, izberite Poseben kupon. Po potrebi izpolnite navodila za nastavitev kupona.
  2. Pomaknite se navzdol in razširite razdelek Dejanja in naredite naslednje:
    • Nastavite Uporabi na odstotek popusta na ceno izdelka.
    • Nastavite Uporabi za količino dostave na Da.
    • Nastavite Brezplačna dostava na Pošiljka z ustreznimi predmeti. 

Nastavitev Pravila cene

 

DRUGI NAČIN: Brezplačna dostava za Naročila nad določenim zneskom

  1. Izpolnite nastavitve Splošnih informacij kot opisano v prejšnjem načinu.
  2. Pomaknite se navzdol in razširite razdelek Pogoji.
  3. Kliknite Dodaj za vstavitev pogoja in naredite naslednje:
    • Na seznamu pod Značilnosti košarice izberite Vmesni znesek. Kliknite je in izberite je enak ali večji od
    • Kliknite … in vnesite vrednost praga za vmesni znesek (npr. 100), da izpolnite pogoj.
  4. Po potrebi razširite razdelek Dejanja in naredite naslednje:
    • Nastavite Uporabi za odstotek popusta na ceno izdelka.
    • Nastavite Uporabi za količino dostave na Da.
    • Nastavite Brezplačna dostava na Pošiljko z ustreznimi predmeti.

 

TRETJI KORAK: Dopolnite Oznake

Zaključite Četrti korak pravila cene košarice, da vstavite katere koli oznake, ki se pojavijo med zaključkom nakupa.

 

ČETRTI KORAK: Shranite in Preverite Pravilo

Pravila o cenah se samodejno obdelajo z drugimi sistemskimi pravili. Pogostost obdelave je odvisno od cron konfiguracije vaše namestitve. Ko ustvarite novo pracilo cene, pustite dovolj časa, da vstopi v sistem. Nato preizkusite pravilo in se prepričajte, da deluje pravilno.

 

  1. Ko je vaše pravilo dokončano, kliknite Shrani pravilo.
  2. Pravilo preizkusite in se prepričajte, da deluje pravilno.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".