Prejel sem povratnico o nedostavljenem sporočilu

Če ste za neko poslano sporočilo prejeli povratnico o nedostavljenem sporočilu, je v povratnici naveden tudi razlog za to.

Razlogi za nedostavljen mail so lahko različni, zelo pogosto pa so:

  • Poštni predal prejemnika ni bil pravilno vpisan
  • Poštni predal ne obstaja oz. ni dosegljiv
  • Prejemnik ima poln poštni predal
  • Vaše sporočilo je bilo preveliko (preveč priponk oz. prevelike priponke)
  • Vaše sporočilo je začasno blokiral poštni strežnik (greylisting)
  • Vaše sporočilo je bilo blokirano zaradi spam filtra v omrežju
  • Drugo

Poštni predal prejemnika ni bil pravilno vpisan
V primeru napačno vpisanega poštnega predala sporočilo še enkrat pošljite na pravi naslov.

Poštni predal ne obstaja oz. ni dosegljiv
Če poštni predal prejemnika ni dosegljiv, je lahko poštni predal ukinjen ali pa prejemnik ni podaljšal domene in je zaradi tega nedosegljiv tudi poštni predal. Sporočilo lahko čez čas poskusite še enkrat poslati.

Prejemnik ima poln poštni predal
V primeru, da ima prejemnik poln poštni predal, lahko na kak drug način stopite v stik s prejemnikom oz. mu sporočilo poskusite čez nekaj časa še enkrat poslati.

Vaše sporočilo je bilo preveliko (preveč priponk oz. prevelike priponke)
Preverite, ali želite poslati sporočilo, ki je preveliko za pošiljanje preko poštnih odjemalcev oz. elektronske pošte. Večina poštnih strežnikov omejuje maksimalno dovoljeno velikost sporočil, ki se v povprečju giblje med 10-15 MB (odvisno od ponudnika). Če ima torej vaše sporočilo veliko priponko (oz. več teh), je lahko za težave pri pošiljanju kriva skupna velikost teh. V tem primeru zmanjšajte velikost priloženih priponk na skupaj največ 10 MB in sporočilo še enkrat pošljite, ali pa prejemniku priponke posredujte na kak drug način (npr. https://wetransfer.com).

Vaše sporočilo je začasno blokiral poštni strežnik (greylisting)
Določeni poštni strežniki uporabljajo t.i. “greylisting” metodo filtriranja neželene pošte, pri katerem je vaše sporočilo prvič sicer blokirano, a ga bo vaš poštni strežnik zaradi prejete “greylisting” povratnice čez nekaj časa zopet poslal. Prejemnikov strežnik to pričakuje in vaše drugo pošiljanje bo prejemniku uspešno dostavljeno brez potrebe, da vi kaj storite.

Vaše sporočilo je bilo blokirano zaradi spam filtra v omrežju
Če je v povratnici o nedostavljeni pošti navedeno, da je bilo vaše sporočilo zavrnjeno zaradi spam filtra oz. na račun blokade poštnega strežnika, nam preko vaših servisnih strani na naslovu https://spletnik.platformax.com pošljite kopijo prejete povratnice o nedostavljeni pošti  in zahtevek za dodatno pomoč in podporo (zavihek “Pomoč uporabnikom -> Zahtevaj podporo”).

Drugo
Na tem naslovu je seznam vseh možnih kod napak pri pošiljanju pošte z obrazložitvami. S pomočjo seznama lahko hitreje prepoznate naravo ali vzrok težave, če težav s pošiljanjem pošte niste rešili že z navodili v prejšnjih točkah.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".