Če se vam spletna stran webmail vmesnika za elektronsko pošto na naslovu https://webmail.spletnik.si ne odpre, je lahko vaš lokalni IP blokiran.
Do blokade IP poštnega strežnika lahko pride zaradi:
- prevelikega števila poskusov prijav z napačnimi uporabniškimi podatki,
- pošiljanja neželene pošte (pogosto nevede zaradi okužbe računalnika)
- ali izvajanja nedovoljenih skeniranj portov (pogosto nevede zaradi okužbe računalnika).
V tem primeru uporabite spletno stran https://www.whatismyip.com/ in nam prikazan IP naslov vašega računalnika skupaj z opisom težave pošljite preko podpornega zahtevka (v vaši Spletnik nadzorni plošči izberite “Pomoč uporabnikom -> Zahtevaj podporo”.).
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".