Prejemnik ni prejel mojega sporočila (povratnice o nedostavljeni pošti nisem prejel)

Če za poslano sporočilo na določen e-naslov niste prejeli povratnice o nedostavljeni pošti, potem težava ni v pošiljanju od vas k njim, ampak je težava najverjetneje na strani prejemnika oz. ponudnika poštnih storitev prejemnika. Zelo pogosta je ta težava povezana s primeri, ko ima prejemnik poštni strežnik aktiven na dveh različnih spletnih strežnikih (npr. zaradi menjave ponudnikov gostovanja) in je vaše sporočilo prispelo na strežnik, ki ga prejemnik aktivno ne uporablja več.

Tovrstne težave mora torej v prvi vrsti rešiti prejemnik skupaj s svojim aktualnim oz. prejšnjim ponudnikom gostovanja.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".