FAQ (Frequently Asked Questions) je najbolj pogosto uporabljan izraz, kot krajši naziv za rubriko Najbolj pogosta vprašanja. Vprašanja z odgovori so lahko razporejena glede na tematiko, najbolj pa so seveda priljubljena, zaradi zelo uporabnih informacij o izdelku ali storitvi.
Uporabite lahko dva pristopa:
- Uporabite sekcijo Stisljive vrstice (Collapsible Rows). Več navodil o sekcijah, vključno s stisljivimi in običajnimi vrsticami, se nahaja v tem članku.
- Uporaba kazala in sider.
Razlika med prvim in drugim pristopom je v temu, da pri prvem lahko razširite in skrčite odgovore na vprašanja v drugem pa nanizate vsa vprašanja in odgovore na stran ter na vrh vstavite le vprašanja s povezavo (sidro) do odgovora spodaj. Ta članek je namenjen razlagi drugega pristopa.
Najbolj pomembno pri izdelavi strani z najbolj pogostimi vprašanji je način uporabe povezav ter sidra, s katerimi smiselno povežemo vsebino.
Na začetek vsakega odgovora lahko postavite sidro in ga imenujete. S tem boste ustvarili povezavo znotraj strani, ki jo lahko uporabite kjerkoli. Navigacija bo s tem še bolj enostavna za obiskovalce vaše spletne strani, ta pa se bo zaradi tega tudi bolje optimizirala za iskalnike. Torej dve muhi na en mah!
Najbolje je, da si ogledamo primer in sledimo korakom:
- Znotraj vaše spletne strani ustvarite novo stran in jo poimenujte Pogosta vprašanja.
- Izberite Dodaj vsebino (Build) ter sestavite vprašanja in odgovore na strani s pomočjo Tekst (Text) in/ali Slika in tekst (Image & Text) elementa.
Stran naj bi izgledala podobno spodnji sliki.
Na vrh tekstovnega dela v urejevalniku dodajte seznam vprašanj, na katere boste odgovorili. Določite povezavo s pomočjo sidra, ki ga postavite v zgornjo vrstico. To sidro vam bo v pomoč pri povezavi: »Na vrh strani«.
Sidru določite ime. V našem primeru ga bomo poimenovali: vrh_strani. Razmake je potrebno označiti s podčrtajem, ker pa je to tekst, ki se nahaja v povezavi, prav tako ne smemo uporabiti šumnikov.
Vprašanjem dodajte odgovore. Pod seznamom vprašanj jih postavite enega pod drugega, po istem zaporedju kot so postavljena vprašanja. Pred vsak odgovor postavite novo sidro, z drugim imenom ( Najbolje da ga poimenujete po vprašanju, ki mu je sidro namenjeno). Nato osvežite spremembe, da si Spletnik zapomni nastavitve.
Za vsakim odgovorom dodajte: < Nazaj na vrh > in ga povežite s sidrom, ki ste ga postavili na začetek in se imenuje vrh_strani. To naredite tako, da v desnem meniju kliknete na ikono za hiperpovezavo (Insert link), nato spodaj pri lasnostih povezave (Link Properties) označite Notranja povezava (Internal Link) kot tip povezave (Link Type) in izberete stran Pogosta vprašanja. Spodaj se vam bo pojavilo novo okno, v katerem izberite omenjeno ime sidra. S tem je povezava do vrha strani ustvarjena.
Vrnite se na vprašanja. Povežite vsako vprašanje s sidrom, ki se navezuje na določeni odgovor in preizkusite delovanje preden objavite stran.
Če imate na voljo veliko vprašanj, na katere se nanaša še več odgovorov in bi jih radi razporedili po kategorijah in tematikah, lahko zato ustvarite neomejeno število strani, ki so lahko namenjene za vsako tematiko ali celo vprašanje posebej. Tukaj lahko pride do izraza vaša ustvarjalnost. Seveda je dodajanje sider zelo dobrodošlo povsod na vaši spletni strani. Na primer pri dodajanju člankov, novic, menijev, artiklov, itd.
Zapomnite si: Bolj kot je vaša spletna stran povezana znotraj strani, bolje deluje tudi na pajke, ki jih pošiljajo iskalniki. Torej vam bo uporaba sider zelo prišla prav tudi v smislu optimizacije spletne strani za iskalnike.
Tudi obiskovalci vaše spletne strani bodo zelo veseli, če bodo lahko hitro in enostavno prišli do željenih informacij.
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".