Na eni napravi sem prejel mail, na drugi pa ne

Če imate poštni predal POP3 nastavljen na več napravah, so na eni od vaših naprav napačne nastavitve za puščanje kopij na strežniku oz. ta nastavitev manjka.

Na vseh napravah (računalnik, tablica, telefon), na katerih imate ta mail nastavljen, morate imeti nastavljeno tudi, da kopije sporočil ostanejo na strežniku. V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da vam ena od naprav prenese sporočilo s strežnika in pri tem na strežniku ne pusti kopije za preostale naprave. Posledično v ostalih napravah tega maila ne boste videli.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".