Ne prejemam sporočil, ki mi jih pošiljajo drugi

Če razlogi za nedostavljeno sporočilo niso na strani pošiljatelja (napačno vpisan e-naslov, preveliko sporočilo ipd..) in če povezava vašega poštnega odjemalca (Outlook, Thunderbird ipd) s strežnikom deluje, vi pa kljub temu ne prejemate poštnih sporočil, vam je na strežniku najverjetneje zmanjkalo prostora za nova prejeta sporočila.

V tem primeru se z vašim email naslovom in geslom zanj prijavite v webmail vmesnik na naslovu https://webmail.spletnik.si in počistite pošto, ki je več ne potrebujete. Pri tem odprite vse predale (poslano, neželeno, osnutki…) in z izbrisom pošte naredite prostor za nova prejeta sporočila ali pa nas za povečanje prostora za vaš poštni predal kontaktirajte preko Spletnik nadzorne plošče pošljete zahtevek za dodatno pomoč in podporo (zavihek “Pomoč uporabnikom -> Zahtevaj podporo”).

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".