Zgornji meni v administraciji

 

Zgornji meni se nahaja v glavi vaše administracije. Vključuje možnosti, kot so Dodaj vsebino, Dodaj novo stran, Zamenjaj predlogo strani, Aktiviraj spletno stran, Objavi spletno stran in dostop do naprednih možnosti v nadzorni plošči, ki se nahaja čisto na desni strani.  

V meniju Dodaj vsebino lahko dodajate vse vrste vsebine - Tekst in slike, Galerije slik, Področje za datoteke, Obrazce, Forume, Bloge, Števce obiska, HTML izsečke, Obrazce za zbiranje e-mailov ali celo Skupino sekcij. Izberite vrsto vsebine, ki jo želite dodati in zelena polja vam bodo nakazala, kam ta izbrana vsebina lahko gre. Kliknite na izbrano področje in vstavite vsebino.
 

 

Za ustvarjanje novih strani, kliknite na Nova stran. Pri tem se bo pojavilo okno, kjer je potrebno izpolniti polja, ki določajo lastnosti nove strani. Ta polja so: Naslov strani, naslovna slika, URL- internetni naslov strani, ipd. Prosimo oglejte si tudi navodilo za Nastavitev spletnega mesta, govorimo o izbiri pravega naslova, ključnih besed, opisa strani, kako jo razdeliti na več stolpcev, ipd..
 

Preko menija Predloga strani, lahko vašo stran razdelite v enega, dva ali več stolpcev ali pa spremenite predlogo in barvo strani (To ne velja za vse dizajne).  
 

 

Če ste predhodno kopirali ali rezali vsebino z ene od vaših strani, potem se v takem primeru v desnem zgornjem kotu vedno pojavi t.i. Odložišče (v zeleni barvi). Odložišče prikazuje vsebino, ki ste jo izrezali ali kopirali in strani, s katere je bila ta vsebina izrezana/kopirana. 

Za prilepljanje vsebine, pojdite najprej na izbrano stran (kamor želite vstaviti vsebino iz odložišča, še vedno ste v administracijskem vmesniku) in nato kliknite na vsebino v odložišču. Ko boste namreč kliknili na določeno vsebino, se bodo na strani pojavili že prej omenjena zelena področja, ki nakazujejo kam lahko to vsebino prilepite. Za vnos vsebine enostavno kliknite na eno od teh zelenih področij.

Če ste kopirali ali izrezali več elementov hkrati, jih na enak način lahko vse skupaj tudi prilepite. Vsi kopirani elementi bodo prilepljeni na izbrano lokacijo. Če izberete možnost Očisti odložišče, bo odložišče izginilo, vse prejšnje akcije (kopiranje, rezanje) pa bodo preklicane. 
 

Vsi Spletnik demo uporabniški računi (spletne strani) morajo biti najprej aktivirani v roku 14 dni po vpisu. To lahko naredite s klikom na gumb  Račun še ni aktiviran kss. Z aktivacijo uporabniškega računa (spletne strani), boste potrdili ali so bili podatki poslani na pravi e-mail naslov in ali ste resnično oseba, ki se je prijavila v sistem Spletnik. Na vaš e-mail boste dobivali sporočila o poteku, podaljšanju in morebitni obnovi vašega demo računa.

 

Če kliknete na rdeči gumb , bodo s tem objavljene tudi vse spremembe, ki ste jih naredili v adminstraciji vaše spletne strani. Ta gumb je torej tista ločnica s katero dokončno osvežite ali nadgradite vsebino vaše spletne strani. Če ga ne kliknete, vsebina v administraciji ostane spremenjena, v končnem pogledu (tako kot spletno stran vidijo vaši obiskovalci), pa to še ne bo vidno.
 


Takoj ko objavite spremembe na vaši spletni strani, se bo pojavilo obvestilo v levem spodnjem kotu. V obvestilu se nahaja URL objavljene strani, kar pa je lahko zelo pripravno, v primeru če želite sproti preverjati spremembe, ne da bi se morali vsakič odjavljati iz administracije.

 

Za večje število naprednih možnosti, kot so: Lastnosti strani, Nastavitev spletnega mesta, Upravljanje s stranjo, Moj račun, Statistika spletne strani in E-mail seznam, morate klikniti na Nadzorno ploščo v desnem zgornjem kotu. Odjavna povezava na dnu istega padajočega menija pa vas odjavi iz administracije in nemudoma "preklopi" v končni pogled.

Ko torej končate z urejanjem, se je vedno potrebno tudi odjaviti iz administracije!

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".