Kako nastavim samodejni odgovor oz. sporočilo o odsotnosti za poštni predal?

V vaši Spletnik nadzorni plošči lahko za vse vaše poštne predale nastavljate tudi sporočila o odsotnosti (ang. “autoresponder”).

  • Odprite zavihek "Domene in računi"
  • V seznamu vaših domen poiščite želeno domeno in kliknite na  “Urejanje poštnih predalov”
  • Izberite “Ustvari sporočilo o odsotnosti”
  • Določite datum aktivacije in izklopa samodejnega odgovora
  • Vnesite vsebino sporočila
  • Kliknite “Uredi”

Samodejni odgovor za izbrani poštni predal je s tem pripravljen.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".