V vaši Spletnik nadzorni plošči lahko za vse vaše poštne predale nastavljate tudi sporočila o odsotnosti (ang. “autoresponder”).
- Odprite zavihek "Domene in računi"
- V seznamu vaših domen poiščite želeno domeno in kliknite na “Urejanje poštnih predalov”
- Izberite “Ustvari sporočilo o odsotnosti”
- Določite datum aktivacije in izklopa samodejnega odgovora
- Vnesite vsebino sporočila
- Kliknite “Uredi”
Samodejni odgovor za izbrani poštni predal je s tem pripravljen.
Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?
V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.
Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets
Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".