Področja za datoteke

Področja za datoteke omogočajo, da na vašo spletno stran dodajate datoteke in jim posebej določate končni videz. Za dodajanje področij za datoteke, v levem zgornjem meniju kliknite na Dodaj vsebino (Build) in izberite Področja za datoteke (File Area). Potegnite element na želeno mesto na strani. Element lahko urejate s klikom na ikono .

Glava in noga v področju za datoteke se nahajata nad in pod področjem. V pogledu izberite kako naj bi se vsaka objavljena datoteka prikazovala. Torej ikona, opis, velikost datoteke, ipd. Izbirate lahko tudi ali naj se vaše datoteke prikazujejo v stolpcih ali ena pod drugo.  Prav tako pa je na voljo tudi možnost za prikaz večjih ikon.

Spodaj je primer enega izmed pogledov na področja za datoteke  [ikona] [opis] [velikost] [datum]

Datoteke

Za dodajanje datotek v že obstoječa področja za datoteke, kliknite na ikono , ki se nahaja na dnu desnega menija in odprlo se vam bo okno za dodajanje datotek.

V polju Vir (Source) "izbrskajte" datoteko z vašega računalnika. V odvisnosti od vrste datoteke, ki jo želite dodati, lahko nato izberete ikono, ki bo predstavljala datoteko. Če torej objavljate word datoteko, izberete ikonico za word. Če objavljate PDF dokument izberite ikono, ki predstavlja pdf, ipd. Opis in komentar se bosta ob datoteki pojavila le v primeru, če ste to že označili v splošnih nastavitvah področja za datoteke.

Pri nadzoru dostopa lahko omejite dostop do posamezne datoteke. Določite lahko geslo in skupino, ki edina lahko dostopa do datoteke. Nadzor dostopa je povezan z e-mail seznami, ki jih lahko ustvarjate ločeno. Več o tem, v rubriki e-poštni seznami. 

Stalni URL naslov predstavlja direktno povezavo do datoteke. Ta se ustvari šele, ko ste datoteko že dodali. To povezavo lahko objavljate tudi na drugih straneh. S klikom na stalni URL naslov datoteke, se bo obiskovalcu odprlo pomožno okno, preko katerega si lahko to datoteko ali odpre ali pa prenese na svoj računalnik.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets

Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".