Dodajanje aplikacije za spletni anketni vprašalnik

Spletni anketni vprašalnik je odlično orodje za pridobivanje novih informacij s strani vaših strank in vzdrževanja komunikacije z njimi.

Z anketo lahko povečate zaupanje v očeh strank, ko jih prosite za pomoč  in s tem vključite v vaš proces.  Počutijo se pomembnejše in imajo občutek, da so nekaj prispevali. Take stranke so potem tudi bolj dovzetne za nakup vaših produktov/storitev.

Aplikacija Anketni vprašalnik vam omogoča prikaz vprašanja in število odgovorov na vaši spletni strani, 
skupaj z rezultatom statističnih podatkov.

 

Kako zgleda nameščena aplikacija Anketni vprašalnik?

Na levi strani je neizpolnjena anketa, ko pa udeleženec glasuje, se mu pojavijo statistični podatki (kot prikazano na desni strani).

 

Namestitev aplikacije Anketni vprašalnik

V urejevalniku spletne strani zgoraj desno pojdite na Nadzorna plošča in izberite možnost Dodatki.

 

Odprlo se vam bo okence in v njem izberite ikono Anketni vprašalnik.

 

Kliknite Namesti, da se gumb obarva zeleno in se izpiše Nameščen. Zaprite okno s klikom na križec desno zgoraj.

 

V urejevalniku nato levo zgoraj izberite Dodaj vsebino, kliknite Preberi več in poiščite Anketni vprašalnik. Pojavijo se vam svetlo zelene označbe, ki nakazujejo, kam lahko element za novice in dogodke umestite. Element vstavite tako, da preprosto kliknete na željeno zeleno polje. 

 

Urejanje anketnega vprašalnika:

  1. V zgornje vnosno polje vpišite anketno vprašanje. 
  2. V rubriko Odgovori vnesite možne odgovore.

 

  • S klikom na Možnosti se vam odprejo dodatne opcije urejanja. Določite lahko kako in komu bodo prikazani rezultati spletne ankete. Določite lahko tudi velikost spletne ankete.

  • S klikom na gumb Dodaj objavite vaš anketni vprašalnik.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".