V področju Moj račun lahko pregledate vse podatke povezane z vašim uporabniškim računom. Pregledate lahko nadgradnje, zbrišete stran ali preverite vaš način plačevanja. Za dostop do področja Moj račun morate v uredniškem vmesniku v meniju Nadzorne plošče (v desnem zgornjem kotu) izbrati Moj račun.

Osebne informacije, povezane z vašim uporabniškim računom, obsegajo: ime, email, geslo za urejanje strani ter sliko vašega profila. Vse podatke, razern uporabniškega imena za račun, lahko kadarkoli spremenite.

 

  • Ime - uporablja se za identifikacijo objav v forumu ali blogu

  

  • E-mail/ pišite nam – to je elektronski naslov, ki je povezan z vašo spletno stranjo in se uporablja za pomembna sistemska obvestila - prekoračitve prostora, daljša neaktivnost ipd. Poskrbite, da bo elektronski naslov vedno ažuren in pravilno vpisan.

  • Uporabniško ime – predstavlja uporabniško ime, izbrano ob odprtju računa. Uporabniško ime je del URL naslova vaše spletne strani in se ga po končani registraciji računa ne da spremeniti.

  • Geslo – predstavlja sistemsko geslo za dostop do uredniškega vmesnika vaše spletne strani. Ker je dostop do uredniškega vmesnika omogočen preko Spletnikovih servisnih strani, sistemskega gesla ne spreminjajte. Če boste sistemsko geslo spremenili, se preko Spletnikovih servisnih strani ne boste mogli prijaviti v urejanje vaše spletne strani.

  • Slika profila – to je slika, ki bo prikaza na zraven vseh vaših objav v forumu ali blogu.

 

Vaš paket

V tej sekciji so prikazane podrobne informacije o vašem izbranem paketu: vključene funkcionalnosti, količina prostora, datum poteka itn.

  • Trenutni paket – prikazuje paket, na katerega ste trenutno naročeni. Spodaj so prikazane možnosti za spremembo oblike plačila, vrsto izbranega paketa ali izbris vaše spletne strani. S klikom Prikaži podrobnosti se prikažejo podrobnejše informacije o vašem paketu.

  • Datum poteka – prikazuje datum, kdaj vašemu izbranemu paketu poteče rok

  • Strežniški prostor spletnega mesta - omogoča vam nadzor nad porabo prostora na vaši spletni strani. Ko postane količina vsebin in datotek (slik, priponk itn) prevelika, se bo kazalec obarval rdeče, na stran pa ne boste mogli dodajati novih vsebin. Takrat boste po elektronski pošti prejeli sistemsko obvestilo o prekoračitvi razpoložljivega prostora in zahtevo po odstranitvi odvečne količine datotek. Če odvečne količine datotek ne boste sami odstranili, bodo po določenem lčasu odvečne datoteke samodejno odstranjene. Po potrebi vam lahko količino razpoložljivega prostora tudi povečamo.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".