Zakaj se pravilo za znižanje cen ne upošteva?

Če ste v administraciji določili pravilo za znižanje cen izdelkov v katalogu, so lahko za neprikaz krive naslednje opcije:

  • pravilo nima nastavljenega ustreznega časovnega termina (od - do)
  • pravilo niste pognali (save and apply)
  • pravilo nima ustrezno nastavljenih kriterijev (conditions)
  • drugo pravilop blokira izvedbo novega pravila (sort order + stop further rule processing)

V vsakem primeru je potrebno po aplikaciji pravila za prikaz novih cen osvežiti kazala in počistiti predpomnilnik.

  • Pojdite v "Sistem -> Upravljanje kazal" in osvežite vsa kazala s podatki. Če se po osvežitvi kazal akcijska cena še vedno ne pokaže, pa osvežite še predpomnilnik.
  • Pojdite v "Sistem -> Upravljanje predpomnilnika" in osvežite vse predpomnilnike. Pritisnite tudi "Flush store cache".

Če tudi po tem na izdelkih niso prikazane (pričakovane) akcijske cene, pa preverite nastavitve v pravilu oz. pravilih.

Najpogostejše težave pri nastavljanju pravil so:

  • uporaba pogoja "is" namesto "is one of" v pravilih z večimi pogoji
  • pravila imajo narobe nastavljeno "Stop furher rule processing" in bodisi preprečijo izvajanje drugih pravil ali pa jih seštevajo
  • pravila nimajo nastavljenga pravilnega vrstnega reda izvajanja (sort order) in se vaše pravilo izvede ali prehitro ali pa prepozno v čakalni vrsti, kar je v kombinaciji z "Stop further rule processing" lahko ključnega pomena za pravilen prikaz

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".