Pri povezovanju na strežnik mi odjemalec pošte javi napako

Preverite, ali imate vpisane pravilne podatke za povezovanje s strežnikom.

Privzete nastavitve za poštne predale so:

  • POP3 način
  • Dohodni strežnik: mail.spletnik.si / vrata 110
  • Odhodni (SMTP) strežnik: mail.spletnik.si / vrata 465 + SSL
  • Uporabniško ime: vaš cel poštni predal (npr. [email protected])


Če imate vpisane pravilne nastavitve, a se vaš poštni odjemalec kljub temu ne uspe povezati na strežnik, odprite spletno stran spletnega vmesnika za pošto (webmail) na naslovu https://webmail.spletnik.si in se z vašim email predalom in geslom zanj prijavite tam.

Če je prijava v webmail vmesnik uspešna, je težava s povezovanjem preko poštnega odjemalca Outlook, Thunderbird ipd..) lahko tudi posledica uporabe požarnega zidu ali protivirusnega programa, blokade na nivoju ponudnika internetnega dostopa ali pa posodobitve operacijskega sistema ali samega odjemalca za pošto. V tem primeru lahko:

  • izklopite požarni zid in protivirusni program,
  • kontaktirate ponudnika internetnih storitev in preverite morebitne blokade pri njih,
  • (testno) uporabite drug odjemalec pošte,
  • preverite in odstranite zadnje posodobitve operacijskega sistema ali poštnega odjemalca (ne priporočamo!)

Preverite, ali vam je potekla domena

Težava s povezovanjem na poštni strežnikom je možna tudi na račun poteka domene. Ali vam je domena potekla, lahko preverite pri vašem registrarju domene ali preko spletne strani who.is ali register.si (za domene .si)

Če je vaša domena potekla, poštni predali na vaši domeni ne bodo delovali, dokler domene ne podaljšate. Prijava v webmail spletni vmesnik na https://webmail.spletnik.si bo v tem primeru še vedno mogoča, vendar sporočil preko vmesnika ne boste mogli prejemati in pošiljati.

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".