Poštni odjemalec mi javi, da sporočila ni mogoče poslati

Če vam pri pošiljanju pošte vaš poštni odjemalec javi težavo pri pošiljanju sporočila, so vzroki za težavo lahko naslednji:

  • Nastavitve odhodnega SMTP strežnika niso pravilne,
  • požarni zid ali usmerjevalnik blokira pošiljanje
  • ali pa je težava v poštnem odjemalcu (npr. zaradi posodobitve).

Če težav s pošiljanjem preko vašega odjemalca ne uspete rešiti, lahko za pošiljanje uporabite spletni webmail vmesnik na naslovu https://webmail.spletnik.si ali nam preko vaše nadzorne plošče pošljete zahtevek za dodatno pomoč in podporo (zavihek “Pomoč uporabnikom -> Zahtevaj podporo”).

Nastavitve odhodnega SMTP strežnika niso pravilne
Preverite, ali so nastavitve odhodnega strežnika v vašem poštnem odjemalcu pravilne. Za pravilno nastavitev vaših poštnih predalov sledite navodilom, ki jih najdete TUKAJ. Navodila so opremljena s posnetki zaslonov nastavitev v različnih poštnih odjemalcih.

Če so nastavitve pravilne in je test povezovanja s strežnikom v odjemalcu uspešen, potem je težava nekje drugje.

Požarni zid ali usmerjevalnik blokirata pošiljanje
Prepričajte se, da vaš požarni zid ali protivirusna programska oprema ne blokira vaše odhodne pošte. Izklopite protivirusni program in vaš požarni zid ter nato preizkusite pošiljanje z novimi nastavitvami.

Pošiljanje preko vašega odjemalca lahko blokira tudi požarni zid vašega ponudnika internetnih storitev, zato se v primeru, da kljub lokalnemu izklopu požarnega zidu in protivirusnih programov ni spremembe, obrnite tudi nanj.

Če uporabljate lasten usmerjevalnik (t.i. router) morate poskrbeti, da so odprta vrata (t.i. porti), ki jih uporabljate za pošiljanje in prejemanje pošte (vrata 110 in 465). Da so vrata odprta lahko preverite preko naslova “https://portchecker.co/check”. Kako dotična vrata odpreti pa si lahko preberete na “https://portforward.com/router.htm”.

Težava je v poštnem odjemalcu (npr. zaradi posodobitve)
Za težave pri pošiljanju je lahko kriva tudi posodobitev odjemalca ali operacijskega sistema na vaši napravi, vendar so takšni primeri izredno redki. Preverite, ali se je na vašem računalniku izvedla kakšna posodobitev operacijskega sistema ali vašega poštnega odjemalca.V določenih primerih se da posodobitve odstraniti (operacijski sistem), v primeru težave zaradi posodobitve poštnega odjemalca pa se za pomoč obrnite na ponudnika te programske opreme ali uporabite drug poštni odjemalec.
 

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikov" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".