Težave pri pošiljanju

Prejemnik ni prejel mojega sporočila (povratnice o nedostavljeni pošti nisem prejel)

Če za poslano sporočilo na določen e-naslov niste prejeli povratnice o nedostavljeni pošti, potem težava ni v pošiljanju od vas k njim, ampak je težava najverjetneje na strani prejemnika oz. ponudnika poštnih storitev prejemnika. Zelo pogosta je ta težava povezana s primeri, ko ima prejemnik poštni strežnik aktiven na dveh različnih spletnih strežnikih (npr. zaradi menjave ponudnikov gostovanja) in je vaše sporočilo prispelo na strežnik, ki ga prejemnik aktivno ne uporablja več. Tovrstne težave...

Prejel sem povratnico o nedostavljenem sporočilu

Če ste za neko poslano sporočilo prejeli povratnico o nedostavljenem sporočilu, je v povratnici naveden tudi razlog za to. Razlogi za nedostavljen mail so lahko različni, zelo pogosto pa so: - Poštni predal prejemnika ni bil pravilno vpisan - Poštni predal ne obstaja oz. ni dosegljiv - Prejemnik ima poln poštni predal - Vaše sporočilo je bilo preveliko (preveč priponk oz. prevelike priponke) - Vaše sporočilo je začasno blokiral poštni strežnik (greylisting) - Vaše sporočilo je bi...

Poštni odjemalec mi javi, da sporočila ni mogoče poslati

Če vam pri pošiljanju pošte vaš poštni odjemalec javi težavo pri pošiljanju sporočila, so vzroki za težavo lahko naslednji: - Nastavitve odhodnega SMTP strežnika niso pravilne, - požarni zid ali usmerjevalnik blokira pošiljanje - ali pa je težava v poštnem odjemalcu (npr. zaradi posodobitve). Če težav s pošiljanjem preko vašega odjemalca ne uspete rešiti, lahko za pošiljanje uporabite spletni webmail vmesnik na naslovu https://webmail.spletnik.si ali nam preko vaše nadzorne plošče p...