Trženje spletne strani

Vaša spletna stran v sistemu Spletnik vključuje veliko možnosti, ki jih lahko kadarkoli izkoristite za popolnoma prilagojen videz spletne strani vaši znamki. Z uporabo vseh teh možnosti lahko ustvarite učinkovito spletno prisotnost, ki v veliki meri lahko pripomore tudi k prepoznavnosti znamke in povečevanju zaupanja v vas in vaš produkt.

Oglejte si paleto možnosti, s katerimi lahko preko vaše spletne strani učinkovito tržite vašo znamko.

 

Ime spletne strani

Za uspešno trženje znamke je najprej potrebno imeti ime podjetja ali spletne strani. Ni nujno, da se ta direktno nanaša na produkte, ki jih prodajate, temveč je bolj pomembno, da je kratko, zanimivo in se ga da hitro in enostavno zapomniti. 
Ime spletne strani lahko določite v polju za Naslov strani v 
Nastavitvah spl. Mesta , kar je zelo pomembno tudi za optimizacijo vaše spletne strani za iskalnike. Če logotipa še nimate, bo v tem primeru namesto njega tam stal naslov vaše spletne strani.

 

Logotip in Slogan

Logotip je grafični simbol, ki se nahaja poleg imena vašega podjetja, ali pa samostoječa tipografska rešitev, ki ravno tako predstavlja vašo znamko. 
Skupaj s sloganom, je logotip namenjen vizualni identificikaciji vaše organizacije. Lahko ga izdelate sami ali pa s pomočjo 
brezplačnega orodja. V vsakem primeru je za izdelavo logotipa s spremljajočim sloganom, potrebno vedeti še nekaj dejstev. 
  • Morata biti unikatna in enostavna za zapomniti.
  • Sporočati morata idejo in namen vaše ponudbe in ob tem izpostavljati prednosti, ki jih imate pred konkurenco.
  • Dobro je, če se nahajata nekje v levem zgornjem kotu vaše strani, saj ju tam verjetno pričakujejo tudi vaši obiskovalci.

 

Grafični dizajn spletne strani

Občutek in videz, ter konsistentnost vaše spletne strani, so ponavadi najbolj pomembni elementi pri ustvarjanju zgoraj omenjene učinkovite prisotnosti podjetja (znamke) na internetu. Grafični dizajn je potrebno prilagoditi vašemu ciljnemu občinstvu, priporočljivo pa je tudi, da se navezuje na že obstoječe trženje znamke. 
Bogata izbira grafičnih dizajnov in veliko različnih variacij strukture spletne strani, podjetju lahko omogočita učinkovito in profesionalno spletno stran, že z najmanjšim naporom.
Tukaj je še nekaj nasvetov, kako izbrati pravi grafični dizajn za vašo spletno stran.
  • Izberite grafični, ki se ujema z namenom vaše spletne strani in vašim ciljnim občinstvom. Če vaša statistika spletne strani kaže, da se večina obiskovalcev nikoli ne „poglobi“ v vašo spletno stran in odidejo že kar s prve strani, potem to lahko pomeni, da jim grafični dizajn ni všeč, ali pa pač ne predstavlja tega, kar so imeli v mislih, ko so našli vaš produkt ali storitev.
  • Izberite barvo grafičnega dizajna, ki se navezuje na trženje vaše znamke.
  • Uporabite konsistentnost v izdelavi podstrani. Grafični dizajn in struktura naj se ne spreminjata. Uporabite skupine sekcij in izkoristite možnost, da stran lahko razdelite tudi v stolpce. Najpomembneje je, da spletna stran lepo izgleda in da se jo da brati.

 

Slike v glavi strani

Slike v glavi strani so ponavadi tista točka na spletni strani, kjer se oči obiskovalca najprej ustavijo. Tako lahko takoj vidijo ali so na pravi strani, še preden karkoli preberejo. Slike v glavi strani, so bolj del grafičnega dizajna, kot pa same vsebine. Slike morajo biti pametno izbrane in morajo komunicirati oz. prevajati sporočilo o tem, s čimer se ukvarja vaše podjetje.
Spletna stran v sistemu Spletnik ima na voljo veliko izbranih slik, ki smo jih že kar dodali, da jih vam ni potrebno. Če pa želite, lahko v glavo strani tudi sami dodajate slike, animacije, drseče predstavitve, skratka vse kar vam pade na pamet. Lahko si pomagate tudi z 
brezplačnim orodjem za izdelavo animacij, ki jih nato s pomočjo HTML izsečka, vstavite v glavo strani.

 

Avtorske pravice

Izjava o avtorskih pravicah v nogi vaše spletne strani pravtako lahko pripomore k promociji vaših produktov, znamke, ipd. Področje za avtorske pravice lahko vsebuje tudi element Tekst in slike, kar pomeni, da na tem istem mestu lahko prikazujete tudi pasice, logotipe ali katerekoli druge sorodne elemente.

 

Ime domene

Ime domene ni samo pot do naslova vaše spletne strani, temveč lahko tudi zelo pomembno prispeva k trženju vaše znamke. Dejstvo je, da domena identificira vašo ponudbo in jo distancira od ponudbe vaših konkurentov. Tako kot logotip, slogan, barva...
Vaši potencialni kupci si bodo najprej zapomnili ime domene. To mora biti kratko, jedrnato, enostavno za zapomniti si ter primerno za promocijo in prenos preko ustnega sporočila, ki ga največkrat širijo prav vaši obstoječi in potencialni kupci.

 

Ikona strani

Ikona strani (favicon) je manjša sličica, ki se nahaja poleg URL naslova spletne strani v naslovni vrstici brskalnika. V sistemu Spletnik ga lahko dodate s pomočjo HTML kode in manjše sličice (16x16), ki jo najprej prenesete v Root mapo vaše spletne strani. Spodaj se nahaja HTML koda, ki jo vnesete v glavo strani, s tem da vstavite še ime vaše domene. Lahko si pomagate tudi z brezplačnim orodjem za izdelavo t.i. favicona.

<link rel="shortcut icon" 
href="http://moja_domena.si/favicon.ico"
type="image/x-icon" />

 

Ne najdete odgovora na svoje vprašanje?


V tem primeru lahko preko vaše Spletnik nadzorne plošče oddate zahtevek za tehnično pomoč.

Povezava za oddajo zahtevka:
https://spletnik.platformax.com/frontend/tickets


Zahtevek lahko oddate tudi tako, da se vpišete v svojo Spletnik nadzorno ploščo in
v spustnem meniju "Pomoč uporabnikom" na vrhu strani izberete zavihek "Zahtevaj podporo".