Navodila za urejanje spletne trgovine

1. Prijava v urejevalnik

Za dostop do urejevalnika potrebujete: - dostop do svetovnega spleta, - spletni brskalnik Mozilla, Chrome, Opera ali Internet Explorer 10 ali novejši - ter uporabniško ime (e-naslov) in geslo. Spletnik nadzorna plošča Za dostop do urejevalnika vaše spletne trgovine se najprej prijavite v Spletnik nadzorno ploščo (https://spletnik.platformax.com/). Dostopne podatke za prijavo ste ob objavi spletne trgovine prejeli na vaš elektronski naslov. Vstop v urejevaln...

2. Uredniški pogled

Po vstopu v urejevalnik se odpre uredniški pogled trgovine, prva stran pa je t.i. „nadzorna plošča“, na kateri so prikazane aktualne informacije in poročila o prodaji. Do različnih vsebin in možnosti upravljanja vsebin se dostopa preko menijev v navigacijski vrstici (1). Prikaz gumbov v navigacijski vrstici je odvisen od različnih modulov, ki so nameščeni na trgovino, vsem trgovinam pa so skupni naslednji gumbi: - prodaja (pregled nad prodajo, pošiljkami, dobropisi itn..) - k...

3. Prodaja

Prvi zavihek navigacije je „Prodaja“ - tu se nahajajo informacije o novih naročilih, računih, pošiljkah, dobropisih itd. Naročila V meniju se nahaja pregled novih naročil. V tem pogledu lahko med naročili iščemo s pomočjo raznih filtrov, naročila urejamo ali jim spremenimo status. Filtri za iskanje po naročilih (1): številka naročila, trgovina (jezik), datum, ime in priimek dostave ali plačila, znesek, status naročila. - Filtri za iskanje po naročilih (1): številka naročila,...

4. Katalog

V zavihku „Katalog“ se nahajajo vse informacije o izdelkih in izdelkih. Preko zavihka „Katalog“ urednik dostopa tudi do informacij o iskanju, ocen izdelkov, značk ipd. Seznam produktov V tem pogledu se izvaja pregled in urejanje podatkov o izdelkih. Količina podatkov v prikazani mreži je odvisna od modularnih dodatkov, v osnovi pa so na njej prikazani: - ime izdelka (kot je prikazan kupcu v trgovini) - sku šifra (unikatna šifra vsakega izdelka) - cena (prikazana z ali...

5. Kupci

V zavihku „Kupci“ se nahajajo vse informacije kupcih in registriranih uporabnikih vaše spletne trgovine. Kupce lahko tudi dodajate, jim spremenite podatke o naslovih ali preverite njihovo zgodovino nakupov. Urejaj kupce V meniju „Urejaj kupce so prikazani podatki o kupcih in registriranih uporabnikih. Prikaz je mrežni in obsega osnovne podatke. Obseg prikaza podatkov je odvisen tudi od modularnih dodatkov. - Filtri za sortiranje kupcev - Možnost izvoza kupcev v CSV datoteki ...

6. Promoviranje

V zavihku „Promoviranje“ se izdelujejo pravila za akcijske cene in ugodnosti, ki veljajo bodisi za posamezne kupce (kuponi in kode) ali pa za celotne skupine kupcev. Pravila kataloških cen se nanašajo na cene izdelkov, ki so prikazane v katalogu izdelkov. S pravili kataloških cen se določajo t.i. „akcijske“ cene, ki jih nekateri trgovci zaradi širše sprejemljive semantike radi poimenujejo tudi „spletna cena“ ali npr. „vaša spletna cena“. S pravilom kataloških cen lahko spremenimo ceno samo ene...

7. CMS

V zavihku „CMS“ se ureja vsebino vseh statičnih strani (npr. „O nas“) in vseh vsebinskih blokov (npr. „footer“ ali „levi stolpec“), ki se nahajajo na spletni strani. V tem delu bomo pobližje spoznali urejevalnik (WYSIWYG) ki je enak tudi pri urejanju opisov izdelkov ter pri urejanju opisa kategorij in osvojili osnove dodajanja besedil, slik, tabel in povezav. CMS – Strani V zavihku CMS -> Strani se nahaja seznam vseh statičnih strani, preko tega zavihka pa strani tudi dodajamo in u...

8. Sistem

Zavihka „Sistem“ prav pogosto ne boste obiskali, se pa v njem nahajata dva menija, ki ju boste morda vseeno želeli kdaj uporabiti, saj posredno vplivata na hitrost objave sprememb na izdelkih ali v tekstih. Gre za zavihka „Upravljanje kazal“ in „Upravljanje predpomnilnika“. Velika verjetnost je, da vidite v vaši administraciji bistveno manj gumbov, kot je prikazanih na sliki, saj so ti pogojeni z modularnimi dodatki in administrativnimi pravicami skrbnikov sistema. Upravljanje kazal K...